Zapraszamy na kolejne bezp艂atne, wirtualne spotkanie dla entuzjast贸w digital marketingu. Kwietniowa edycja DIMAQ Voice, kt贸ry emitowany jest na platformie streamingowej, odb臋dzie si臋 ju偶 27 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30.

Podczas dwudziestego ju偶 spotkania DIMAQ VOICE Online wys艂uchamy trzech prelekcji. Wyst膮pi膮: Dorota Percha i Daniel Smoli艅ski, Bluerank; Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania oraz Karol Jurga, Yieldbird.

Prelekcja I, godz. 15:05: 鈥濼w贸j serwis mo偶e wi臋cej – jak przygotowa膰 si臋 do nadchodz膮cej aktualizacji algorytmu Google鈥

Daniel Smoli艅ski

Maj to miesi膮c d艂ugo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, kt贸ra dotyczy膰 ma tego jak u偶ytkownicy postrzegaj膮 do艣wiadczenia interakcji ze stron膮 internetow膮. W aktualizacji Google k艂adzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybko艣膰 艂adowania stron, szybko艣膰, z jak膮 witryna reaguje na klikni臋cie u偶ytkownika, czy dostosowanie do urz膮dze艅 mobilnych. Optymalizacja pod k膮tem tych czynnik贸w ma za zadanie sprawi膰, 偶e strony b臋d膮 dawa艂y u偶ytkownikom lepsze do艣wiadczenia, a tak偶e pomo偶e dostosowa膰 witryny do oczekiwa艅 u偶ytkownik贸w urz膮dze艅 mobilnych. Co wa偶ne, Google od kilku lat budowa艂 portfolio odpowiednich narz臋dzi i mechanizm贸w wspieraj膮cych prace webmasterskie. Z pocz膮tkiem 2021 roku cz臋艣膰 wykorzystywanych metryk Core Web Vitals b臋dzie uwzgl臋dniona przy ca艂o艣ciowej ocenie witryny. Warto mie膰 na uwadze, 偶e lepsze do艣wiadczenia u偶ytkownik贸w mog膮 przyczyni膰 si臋 to do sukcesu biznesowego w internecie, poniewa偶 u偶ytkownicy b臋d膮 bardziej zaanga偶owani, a wyeliminowanie k艂opotliwych miejsc przyczyni si臋 do zwi臋kszenia konwersji na stronie.

Dorota Percha

Podczas prelekcji dowiesz si臋:

– Czego mo偶emy spodziewa膰 si臋 po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w g艂贸wnej mierze skupiaj膮 si臋 zmiany, jak korzy艣ci p艂yn膮 z ich wdro偶enia w aspekcie biznesowym?

– Czym jest SXO? Do czego s艂u偶膮 heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mog膮 wp艂yn膮膰 na konwersje?

– Jakie zadanie ma inicjatywa Google 鈥濩ore Web Vitals鈥?

Dorota Percha, Senior Account Manager, Bluerank – certyfikowana specjalistka Google Ads, Google Analytics or az DIMAQ Professional. W Bluerank wsp贸艂pracuje z Partnerami b臋d膮cymi liderami swoich bran偶. W swojej pracy dba o realizacj臋 cel贸w Partner贸w, przyk艂adaj膮c uwag臋 do nowoczesnych rozwi膮za艅 i partnerskich relacji

Daniel Smoli艅ski SEO Team Lead , Bluerank – do 2018 r. zwi膮zany z bran偶膮 IT i wytwarzaniem oprogramowania, zdobywa艂 do艣wiadczenie m.i n. na stanowiskach Release Managera, Test Leada i Scrum Mastera. Mi艂o艣nik technologii. Prywatnie
entuzjasta fotografii, gamingu i metodyk zwinnych.

Krzysztof Jakubowski

Prelekcja II, godz. 15:35: 鈥濸odcast jako narz臋dzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania鈥

Czy my艣la艂e艣 o prowadzeniu w艂asnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz si臋 mi臋dzy innymi:

– Jak dzi臋ki podcastom: budowa膰 mark臋 osobist膮, zarabia膰, tworzy膰 relacje i wi臋zi ze s艂uchaczami oraz nawi膮zywa膰 kontakty w swojej bran偶y?

– Jakie s膮 korzy艣ci z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzy膰?

– Jakie mo偶esz spotka膰 wyzwania zwi膮zane z podcastowaniem?

Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania – wieloletni dziennikarz radiowy, najd艂u偶ej zwi膮zany z Programem II Polskiego Radia. Obecnie prowadzi podcast Sztuka gadania na temat komunikowania si臋 z innymi, wyst膮pie艅 publicznych i pracy g艂osem. Jest producentem podcast贸w dla instytucji publicznych, firm, organizacji pozarz膮dowych oraz os贸b prywatnych. Otrzyma艂 tytu艂 Podcastera Roku 2019 oraz tytu艂 Mistrza Polski Wyst膮pie艅 publicznych 2019 roku. Cz艂onek mi臋dzynarodowego klubu m贸wc贸w Toastmasters International

Prelekcja III, godz. 16:05: 鈥瀂miany, zmiany, zmiany 鈥 czyli codzienno艣膰 bran偶y programmatic. Szansa czy przeszkoda?鈥

Karol Jurga

Bran偶a programmatic nie tylko ro艣nie, ale r贸wnie偶 dynamicznie si臋 zmienia. Ka偶da taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiaj膮 si臋 dodatkowe koszty, ale czy mog膮 przerodzi膰 si臋 one w dodatkowe przychody? Kr贸tko o zmianach, kt贸re mia艂y miejsce i kt贸re s膮 przed nami oraz o tym czy nale偶y si臋 ich obawia膰 czy wyczekiwa膰 z niecierpliwo艣ci膮.

Podczas prelekcji dowiesz si臋:

– Jak szybko zmienia si臋 bran偶a programmatic?

– Jakie zmiany dotycz膮 First Price Auction, GDPR oraz cookies?

– Jak reagowa膰 na zmiany? Jak si臋 przygotowa膰 i jak je wykorzysta膰?

Karol Jurga – Yieldbird – ekspert z zakresu medi贸w i reklamy, wyk艂adowca akademicki i wielokrotny prelegent na konferencjach bran偶owych. Specjalizuje si臋 w zagadnieniach zwi膮zanych z social media, reklam膮 programmatic, a tak偶e rynkiem reklamy internetowej w Polsce i na 艣wiecie. Obecnie Head of Business w Yieldbird. Wcze艣niej m.in. Head of Social Media and Traffic Acquisition w Agorze (2014 鈥 2017) oraz w艂a艣ciciel Sportowej Agencji Informacyjnej inSport (2010). 

Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikat贸w DIMAQ za udzia艂 w wydarzeniu otrzymuj膮 od 5 do 7 punkt贸w recertyfikacyjnych. Szczeg贸艂y punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajduj膮 si臋 stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezp艂atnej rejestracji jest TU.

B膮d藕 na bie偶膮co z DIMAQ Voice! Do艂膮cz do wydarzenia na Facebooku.

Zosta艅 prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zg艂oszenia od os贸b, kt贸re chc膮 spr贸bowa膰 swoich si艂 jako prelegent/ka podczas DV Online. Je艣li masz ciekawy temat, kt贸rym chcia艂by艣/aby艣 podzieli膰 si臋 z nasz膮 widowni膮 nie zwlekaj, wy艣lij zg艂oszenie wype艂niaj膮c kr贸tki formularz.

Co mo偶esz zyska膰 b臋d膮c prelegentem DIMAQ Voice?

  • Je艣li jeste艣 posiadaczem certyfikatu DIMAQ, mo偶esz zdoby膰 nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zale偶no艣ci od ocen publiczno艣ci)
  • Wzmocnisz sw贸j ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwi膮zania/case鈥檡 swojej firmy

Aby zosta膰 prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiada膰 certyfikatu DIMAQ. Je艣li Twoja prezentacja b臋dzie oryginalna i spe艂ni okre艣lone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy si臋 w celu om贸wienia szczeg贸艂贸w i zaplanowania dogodnego terminu wyst膮pienia.