Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Kwietniowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się już 27 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30.

Podczas dwudziestego już spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank; Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania oraz Karol Jurga, Yieldbird.

Prelekcja I, godz. 15:05: „Twój serwis może więcej – jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google”

Daniel Smoliński

Maj to miesiąc długo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, która dotyczyć ma tego jak użytkownicy postrzegają doświadczenia interakcji ze stroną internetową. W aktualizacji Google kładzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybkość ładowania stron, szybkość, z jaką witryna reaguje na kliknięcie użytkownika, czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. Optymalizacja pod kątem tych czynników ma za zadanie sprawić, że strony będą dawały użytkownikom lepsze doświadczenia, a także pomoże dostosować witryny do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Co ważne, Google od kilku lat budował portfolio odpowiednich narzędzi i mechanizmów wspierających prace webmasterskie. Z początkiem 2021 roku część wykorzystywanych metryk Core Web Vitals będzie uwzględniona przy całościowej ocenie witryny. Warto mieć na uwadze, że lepsze doświadczenia użytkowników mogą przyczynić się to do sukcesu biznesowego w internecie, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani, a wyeliminowanie kłopotliwych miejsc przyczyni się do zwiększenia konwersji na stronie.

Dorota Percha

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czego możemy spodziewać się po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w głównej mierze skupiają się zmiany, jak korzyści płyną z ich wdrożenia w aspekcie biznesowym?

– Czym jest SXO? Do czego służą heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mogą wpłynąć na konwersje?

– Jakie zadanie ma inicjatywa Google „Core Web Vitals”?

Dorota Percha, Senior Account Manager, Bluerank – certyfikowana specjalistka Google Ads, Google Analytics or az DIMAQ Professional. W Bluerank współpracuje z Partnerami będącymi liderami swoich branż. W swojej pracy dba o realizację celów Partnerów, przykładając uwagę do nowoczesnych rozwiązań i partnerskich relacji

Daniel Smoliński SEO Team Lead , Bluerank – do 2018 r. związany z branżą IT i wytwarzaniem oprogramowania, zdobywał doświadczenie m.i n. na stanowiskach Release Managera, Test Leada i Scrum Mastera. Miłośnik technologii. Prywatnie
entuzjasta fotografii, gamingu i metodyk zwinnych.

Krzysztof Jakubowski

Prelekcja II, godz. 15:35: „Podcast jako narzędzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania”

Czy myślałeś o prowadzeniu własnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz się między innymi:

– Jak dzięki podcastom: budować markę osobistą, zarabiać, tworzyć relacje i więzi ze słuchaczami oraz nawiązywać kontakty w swojej branży?

– Jakie są korzyści z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzyć?

– Jakie możesz spotkać wyzwania związane z podcastowaniem?

Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania – wieloletni dziennikarz radiowy, najdłużej związany z Programem II Polskiego Radia. Obecnie prowadzi podcast Sztuka gadania na temat komunikowania się z innymi, wystąpień publicznych i pracy głosem. Jest producentem podcastów dla instytucji publicznych, firm, organizacji pozarządowych oraz osób prywatnych. Otrzymał tytuł Podcastera Roku 2019 oraz tytuł Mistrza Polski Wystąpień publicznych 2019 roku. Członek międzynarodowego klubu mówców Toastmasters International

Prelekcja III, godz. 16:05: „Zmiany, zmiany, zmiany – czyli codzienność branży programmatic. Szansa czy przeszkoda?”

Karol Jurga

Branża programmatic nie tylko rośnie, ale również dynamicznie się zmienia. Każda taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiają się dodatkowe koszty, ale czy mogą przerodzić się one w dodatkowe przychody? Krótko o zmianach, które miały miejsce i które są przed nami oraz o tym czy należy się ich obawiać czy wyczekiwać z niecierpliwością.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Jak szybko zmienia się branża programmatic?

– Jakie zmiany dotyczą First Price Auction, GDPR oraz cookies?

– Jak reagować na zmiany? Jak się przygotować i jak je wykorzystać?

Karol Jurga – Yieldbird – ekspert z zakresu mediów i reklamy, wykładowca akademicki i wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z social media, reklamą programmatic, a także rynkiem reklamy internetowej w Polsce i na świecie. Obecnie Head of Business w Yieldbird. Wcześniej m.in. Head of Social Media and Traffic Acquisition w Agorze (2014 – 2017) oraz właściciel Sportowej Agencji Informacyjnej inSport (2010). 

Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.