Nowy rok, nowa formuła

Bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu wracają w nowej formule zgodnie z przedświąteczną zapowiedzią. Nasze spotkania przenosimy na platformę streamingową. Wydarzenie będzie odbywało się rzadziej bo raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00, za to obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ mają szansę na zdobycie większe liczby punktów za udział niż dotychczas. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >>
DIMAQ Voice Online #17
Podczas najbliższej 17. edycji DV, która odbędzie się 26 stycznia wystąpią Agnieszka Kraińska z Mediafarm, oraz Łukasz Matyński z Media Choice. Zobacz szczegóły agendy i zarejestruj się bezpłatnie, aby wziąć udział.
Prelekcja I: „E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda?”
Ci, którzy tego nie przeżyli, mogą sobie tylko wyobrazić obraz rzeczywistości polskich rodzin w czasie pierwszego lockdown’u. Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła komputer z rodzicami, a 14 proc. – dodatkowo także z rodzeństwem. Jak wyglądała nauka zdalna w wiosennej fali pandemii? Okazała się kompletną porażką, czy wciągającą przygodą? Prawdę o nauce zdalnej w czasach Covid-19 przybliży Agnieszka Kraińska, Account Manager, Mediafarm.
Z tej prezentacji dowiesz się:
– jaki obraz nauki zdalnej i e-szkoły prezentują wyniki badania „Dzieci w sieci Multiscreen”;
– jaki jest stan posiadania Polskich rodzin, jeśli chodzi o elektronikę i sieć oraz jego zmiany w marcu 2020 roku;
– szczegółów na temat realiów nauki zdalnej popartych liczbami;
– tego, jak w trybie zdalnym przebiega komunikacja nauczyciel – uczeń oraz jakie są problemy wynikające z ograniczeń technicznych;
– najciekawszych mitów na temat nauki zdalnej.

Agnieszka Kraińska posiada prawie 10 letnie doświadczenie w planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych w internecie (video, display, e-mailing, niestandard). Na swoim koncie ma współpracę z największymi domami mediowymi, agencjami, sieciami afiliacyjnymi oraz klientami bezpośrednimi. Absolwentka ekonomii, która ceni marketing internetowy za dynamikę, rozwój i wyzwania. Od pięciu lat współtworzy zespół specjalizujący się w kampaniach reklamowych skierowanych do dzieci. Uczestniczyła przy powstaniu i rozwoju autorskiego badania Mediafarm zachowań dzieci w środowisku wieloekranowym. Na spotkaniu DIMAQ VOICE opowie o e-szkole 2020 oraz kształceniu dzieci w wiosennej fali pandemii na podstawie wyników piątej edycji badania „Dzieci w sieci Multiscreen”.
Prelekcja II: „Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?”
W obecnych czasach prawidłowa kontrola kosztów staje się rzeczą kluczową dla wielu branż. Jakie narzędzia, procesy, a także nawyki mogą umożliwić efektywne zarządzanie budżetem marketingowym? Przede wszystkim pomiar naszych działań.
Nowe trendy w mierzeniu skuteczności działań marketingowych szczegółowo przedstawi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.
Z tej prezentacji dowiesz się:
– od czego zacząć pomiar skuteczności prowadzonych kampanii;
– jakie narzędzia do mierzenia efektywności kampanii wykorzystują agencje i które dodatkowo może wykorzystać sam klient
– jak automatyzować działania w dziale marketingu przy wykorzystaniu BI.

Łukasz Matyński od 8 lat współprowadzi firmę Media Choice, która wg. raportu Media & Marketing Polska 2020 została jednym z najlepiej ocenionych niezależnych domów mediowych w Polsce. W codziennej pracy z Klientem szczególnie ceni rozwiązania digitalowe, w których dom mediowy się wyspecjalizował. Efektem tego było między innymi zaproszenie agencji do prestiżowego grona laureatów Google Elevator, zdobycie statusu Google Partner Premier i Facebook Marketing Partners for Agencies.
Łukasz jest zwolennikiem efektywnościowych rozwiązań, pogłębionej analityki oraz nowych technologii. Prywatnie spełnia się jako budowniczy „baz” ze swoim 3 letnim synem, miłośnik psów mieszkający ze stadem kotów oraz entuzjasta cierpkiej yerby.
Zarejestruj się >>
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku >>
Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz >>
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.