Zapraszamy na pierwsze po dłuższej, świątecznej przerwie spotkanie DIMAQ Voice Online. 25 stycznia między godziną  15:00 a 16:30 wysłuchamy prelekcji i panelu dyskusyjnego.  Jak zwykle liczymy na Wasz czynny udział!

Prelekcja I, godz, 15:00: „Ad fraud w Sieci”

Michał Jóźwik

Czym jest ten mityczny „fraud”? Jakie nieprawidłowości jakie możemy obecnie spotkać w kampaniach internetowych? O tym, a także o perspektywach oraz case studies opowie w swoim wystąpieniu Michał Jóźwik, Programmatic & Performance Manager w Groupm – Xaxis. Prelegent przedstawi  narzędzia, oraz wnioski i konsekwencje wdrażania systemów anty fraudowych na szerszą skalę. Opowie też o programach, które pomagają podnosić świadomość firm w zakresie przeciwdziałania oszustwom w sieci.

Prowadzący:
Michał Jóźwik – od ponad 7 lat zagłębia się w meandry marketingu. Szczególnie upodobał sobie internetowy, a gorliwą miłością pała wręcz do programatycznej jego części. Uczestnik niezliczonej liczby szkoleń i posiadacz wielu certyfikatów. Obecnym oczkiem w głowie Michała jest jego zespół programatyczno-performance’owy. W wolnych chwilach zgłębia tajniki fraudów reklamowych, poszukując sposobów ich minimalizacji.

Panel dyskusyjny, godz. 16:05: „Co nowego w strategii digital?”

GoldenSubmarine

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, czeka na nas krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk.

Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć?  Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Prowadzący:
Marta Ulman – Head of strategy, odpowiedzialna za komunikacji 360 dla klientów GoldenSubmarine, m.in. Wedel, Monte, Citi Handlowy, Starbucks i wielu innych. Posiada 10 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (m.in. McDonald’s, Wizzair). Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, jurorka konkursu GoldenArrow. Autorka artykułów branżowych oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red. G.Mazurka. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Service designerka, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania innowacją.

Jakub Kwaczyński – obecny w marketingu od 9 lat. Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w digitalu, m.in. NIVEA Polska, Żubrówka, Bionorica, Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2020, MIXX Conference, Golden Marketing Conference i innych. Autor artykułów branżowych i juror w marketingowych konkursach. Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >>

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku >>


Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2022!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie na TEJ STRONIE >>

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki