Nowy Marketing jest patronem medialnym DIMAQ, dlatego posiadacze certyfikatów mogą publikować artykuły na łamach jednego z najważniejszych branżowych mediów! Zachęcamy do podzielenia się swoją e-marketingową wiedzą i zdobycia nawet 30 punktów recertyfikacyjnych.
Buduj swoją pozycję eksperta z DIMAQ! Zapoznaj się z poniższym briefem i przygotuj artykuł.
SPECYFIKACJA
- Tematyka:
Artykuł powinien dotyczyć zagadnień związanych z e-marketingiem. Nie narzucamy dodatkowych wymogów tematycznych, to Ty jesteś ekspertem. Pamiętaj jednak o tym, że artykuł powinien być merytorycznym wsparciem dla osób zajmujących się marketingiem internetowym i nie powinien zawierać autopromocji- redakcja nie zamieści takiego tekstu.
Możesz posiłkować się obszarami tematycznymi zawartymi w sylabusie DIMAQ:
- STRATEGIA I PLANOWANIE
- DISPLAY ADVERTISING
- SEARCH ENGINE MARKETING
- VIDEO ADVERTISING
- SOCIAL MEDIA I CONTENT MARKETING
- MOBILE MARKETING
- PROGRAMMATIC / RTB
- E-MAIL MARKETING
- E-COMMERCE
- ANALITYKA INTERNETOWA I UX
- PRAWO W INTERNECIE
- Forma:
Przyjmujemy artykuł w dowolnej formie – porady praktyczne/narzędziowe, felietony, opisy badań, studia przypadków, komentarze eksperckie do zjawisk/wydarzeń w świecie marketingu etc. Sugerujemy, aby był pisany z Twojej perspektywy jako autora zwracającego się bezpośrednio do odbiorców. Artykuł zyska, jeśli oprócz faktów i danych podzielisz się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami na opisywany temat. Język powinien być lekki.
- Liczba znaków: 6000-10 000 znaków (ze spacjami)
- Grafika: Mile widziane grafiki/zdjęcia/wykresy/infografiki ilustrujące zagadnienia poruszane w artykule. Jeśli nie dysponujesz żadnymi grafikami lub artykuł ich nie wymaga, Redakcja dobierze grafikę wyróżniającą.
- Bio i zdjęcie autora: Do artykułu dołącz swój krótki zawodowy biogram, nie zapomnij dodać informacji o tym, że posiadasz certyfikat DIMAQ. Opis zmieść w 500 znakach ze spacjami, dodaj swoje zdjęcie.
KRYTERIA PRZYJĘCIA DO PUBLIKACJI
- Przygotowany artykuł prześlij na adres: p.wozniak@dimaq.eu w temacie wpisując: Artykuł DIMAQ
Jeśli nie jesteś pewien, możesz też najpierw wysłać zarys artykułu –temat i problematykę, którą chciałbyś poruszyć – nasi eksperci pomogą Ci obrać właściwy kierunek.
- Gotowy artykuł prześlemy do konsultacji naszych ekspertów- trenerów DIMAQ, którzy zweryfikują jego zawartość merytoryczną pod kątem spójności z założeniami programowymi DIMAQ. Odpowiedź otrzymasz do 14 dni od momentu przesłania do nas artykułu.
- W przypadku zatwierdzenia tekstu prześlemy do Ciebie prostą umowę do podpisania, w której wyrażasz zgodę na opublikowanie artykułu na łamach nowymarketing.pl. Pamiętaj- zachowujesz wszelkie prawa autorskie do swojego tekstu. Zostaje on nadal Twoją własnością.
Przed publikacją artykuł zostanie poddany redakcji i korekcie. Otrzymasz do zatwierdzenia ostateczną, proponowaną przez nas wersję tekstu.
- Po zatwierdzeniu przez Ciebie ostatecznej wersji tekstu zostanie on opublikowany na łamach portalu Nowy Marketing w ciągu 14 dni.
Powiadomimy Cię o publikacji i będziemy promować tekst również w kanałach DIMAQ: informacja n stronie internetowej, informacja w newsletterze i grupie DIMAQ na Facebooku.
PUNKTY RECERTYFIKACYJNE
Za artykuł, który zostanie opublikowany, przysługuje Ci od 0 do 30 punktów recertyfikacyjnych, którw przyznajemy według następujących kryteriów:
- Dopuszczenie artykułu do publikacji przez trenera DIMAQ: 10 punktów
- Pozostałe 0 – 20 punktów przyznajemy za:
a)aktualność i ważność poruszanej problematyki (od 0 do 4 pkt)
b)wkład własny autora – twórczy charakter tekstu (od 0 do 4 pkt)
c)wartość praktyczna/użyteczność artykułu (od 0 do 4 pkt)
d)jakość merytoryczna artykułu (od 0 do 4 pkt)
e)ocena formalnej strony artykułu (od 0 do 4 pkt)
Otrzymanych punktów nie musisz już zgłaszać na platformie, przyznamy Ci je automatycznie.