Nowy Marketing zostaje patronem medialnym DIMAQ! Od tej pory posiadacze certyfikatów mogą publikować artykuły na łamach jednego z najważniejszych branżowych mediów! Zachęcamy do podzielenia się swoją e-marketingową wiedzą i zdobycia nawet 30 punktów recertyfikacyjnych.  

Buduj swoją pozycję eksperta z DIMAQ! Zapoznaj się z briefem i przygotuj artykuł. Przeczytaj poniższe informacje lub pobierz brief w PDF.

SPECYFIKACJA

  1. Tematyka:

Artykuł powinien dotyczyć zagadnień związanych z e-marketingiem. Nie narzucamy dodatkowych wymogów tematycznych, to Ty jesteś ekspertem. Pamiętaj jednak o tym, że artykuł powinien być merytorycznym wsparciem dla osób zajmujących się marketingiem internetowym i nie powinien zawierać autopromocji- redakcja nie zamieści takiego tekstu.

Możesz posiłkować się obszarami tematycznymi zawartymi w sylabusie DIMAQ:

  • STRATEGIA I PLANOWANIE
  • DISPLAY ADVERTISING
  • SEARCH ENGINE MARKETING
  • VIDEO ADVERTISING
  • SOCIAL MEDIA I CONTENT MARKETING
  • MOBILE MARKETING
  • PROGRAMMATIC / RTB
  • E-MAIL MARKETING
  • E-COMMERCE
  • ANALITYKA INTERNETOWA I UX
  • PRAWO W INTERNECIE
  1. Forma:

Przyjmujemy artykuł w dowolnej formie – porady praktyczne/narzędziowe, felietony, opisy badań, studia przypadków, komentarze eksperckie do zjawisk/wydarzeń w świecie marketingu etc. Sugerujemy, aby był pisany z Twojej perspektywy jako autora zwracającego się bezpośrednio do odbiorców. Artykuł zyska, jeśli oprócz faktów i danych podzielisz się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami na opisywany temat. Język powinien być lekki.

  1. Liczba znaków: 6000-10 000 znaków (ze spacjami)
  2. Grafika: Mile widziane grafiki/zdjęcia/wykresy/infografiki ilustrujące zagadnienia poruszane w artykule. Jeśli nie dysponujesz żadnymi grafikami lub artykuł ich nie wymaga, Redakcja dobierze grafikę wyróżniającą.
  3. Bio i zdjęcie autora: Do artykułu dołącz swój krótki zawodowy biogram, nie zapomnij dodać informacji o tym, że posiadasz certyfikat DIMAQ. Opis zmieść w 500 znakach ze spacjami, dodaj swoje zdjęcie.

KRYTERIA PRZYJĘCIA DO PUBLIKACJI

  1. Przygotowany artykuł prześlij na adres: a.goluchowska@iab.org.pl w temacie wpisując: Artykuł DIMAQ

Jeśli nie jesteś pewien, możesz też najpierw wysłać zarys artykułu –temat i problematykę, którą chciałbyś poruszyć – nasi eksperci pomogą Ci obrać właściwy kierunek.

  1. Gotowy artykuł prześlemy do konsultacji naszych ekspertów- trenerów DIMAQ, którzy zweryfikują jego zawartość merytoryczną pod kątem spójności z założeniami programowymi DIMAQ. Odpowiedź otrzymasz po 14 dniach od momentu przesłania do nas artykułu.
  2. W przypadku zatwierdzenia tekstu prześlemy do Ciebie prostą umowę do podpisania, w której wyrażasz zgodę na opublikowanie artykułu na łamach nowymarketing.pl. Pamiętaj- zachowujesz wszelkie prawa autorskie do swojego tekstu. Zostaje on nadal Twoją własnością.

Przed publikacją artykuł zostanie poddany redakcji i korekcie. Otrzymasz do zatwierdzenia ostateczną, proponowaną przez nas wersję tekstu.

  1. Po zatwierdzeniu przez Ciebie ostatecznej wersji tekstu zostanie on opublikowany na łamach portalu Nowy Marketing w ciągu 14 dni.

Powiadomimy Cię o publikacji i będziemy promować tekst również w kanałach DIMAQ: informacja n stronie internetowej, informacja w newsletterze i grupie DIMAQ na Facebooku.

PUNKTY RECERTYFIKACYJNE

Za artykuł, który zostanie opublikowany, przysługuje Ci do 30 punktów recertyfikacyjnych. Nie musisz ich już zgłaszać na platformie, przyznamy Ci je automatycznie.