Marketing w XXI wieku to dynamiczne, interdyscyplinarne wyzwanie, które łączy naukę, technologię, kreatywność oraz biznes. Międzynarodowa Konferencja Marketingowych Kół Naukowych pt. Marketing w XXI wieku stanowić będzie wyjątkową przestrzeń, gdzie spotykają się młodzi badaczeeksperci akademiccy i przedstawiciele środowiska biznesowego. Konferencja organizowana jest przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

Dlaczego warto?

Hasło przewodnie konferencji, „Marketing XXI wieku”, odzwierciedla potrzebę nowatorskiego podejścia do komunikacji, zarządzania i budowania relacji w świecie, gdzie granice między dziedzinami nauki ulegają zatarciu. Marketing staje się przestrzenią współpracy prawników, specjalistów ds. bezpieczeństwa, psychologów, socjologów, ekonomistów, informatyków i wielu innych ekspertów. Celem jest ukazanie, że interdyscyplinarność to klucz do skutecznego funkcjonowania w zmieniającym się świecie.

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów. Pragniemy stworzyć przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, gdzie każdy, niezależnie od swojej specjalizacji, może wnieść cenny wkład w dyskusję o przyszłości marketingu.

Co czeka uczestników?

  • Konkurs na najlepszą prelekcję, w którym nagrodą główną są studia podyplomowe ufundowane przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Patrona Głównego wydarzenia.
  • Interdyscyplinarne tematy – od cyfrowej transformacji po wpływ regulacji prawnych i bezpieczeństwa danych na marketing.
  • Spotkanie pokoleń – młodzi badacze, przedstawiciele środowiska akademickiego oraz liderzy biznesu w jednym miejscu.

Misja konferencji

Celem wydarzenia jest integracja społeczności akademickiej oraz wspólne odkrywanie potencjału marketingu jako dziedziny, która łączy naukę z praktyką, teorię z innowacją oraz różnorodne perspektywy w jedno spójne podejście.

Jak dołączyć do wydarzenia?

Chcesz być uczestnikiem aktywnym, czyli zostać prelegentem i wziąć udział w konkursie, by zawalczyć o wartościowe nagrody? Wspaniale!
Zapoznaj się ze informacjami konkursowymi. Na Twoje zgłoszenie organizatorzy czekają do 28.02.

Chcesz być uczestnikiem-słuchaczem, który kibicuje swoim kolegom i koleżankom? Doskonale, Twoje zagrzewaj ich do walki i korzystaj z wiedzy! Zaloguj się na swoje studenckie konto Microsoft i wypełnij poniższy formularz. Rejestracja trwa do 25.03.

Konkurs dla studentów

Konkurs prelekcji, odbywający się w ramach Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych, stanowi wyjątkową okazję do zaprezentowania innowacyjnych pomysłów, pogłębiania wiedzy i nawiązania współpracy pomiędzy młodymi badaczami a przedstawicielami świata nauki i biznesu. Wydarzenie to, dedykowane studentom działającym w kołach naukowych, podkreśla interdyscyplinarność marketingu jako dynamicznej i rozwijającej się dziedziny nauki oraz praktyki.

W konkursie wystąpi 15 najlepszych prelegentów, prezentując swoje tematy podczas 15-minutowych wystąpień. Zwieńczeniem będzie głosowanie i uroczyste ogłoszenie zwycięzców.
 

 Harmonogram konkursu

  • Do 28 lutego 2025 r. – Rejestracja aktywnych uczestników z abstraktami
  • Do 16 marca 2025 r. – Przesłanie prezentacji
  • 17–19 marca 2025 r. – Weryfikacja zgłoszeń i ogłoszenie wyników preeliminacji w przypadku większej liczby zgłoszeń
  • 20 marca 2025 r. – Informacja o zakwalifikowanych tematach prelekcji
  • 26 marca 2025 r. – Prezentacje podczas konferencji

Nagrody

  • Nagroda główna – studia podyplomowe ważne przez minimum 2 lata wybrane z oferty Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, Collegium Civitas
  • Nagrody za II i III miejsce – tablety
  • Nagrody dla wszystkich uczestników – książki ufundowane przez National Geographic Learning

Jury

Wystąpień konkursowych wysłucha jury, w którego składzie zasiądą opiekunowie kół naukowych, naukowcy i przedstawiciele biznesu. W tym gronie znajdą się również goście specjalni WSB Merito.

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem IAB Polska, a także otrzymało akredytację DIMAQ. Każdy uczestnik za obecność w wydarzeniu otrzymuje 10 punktów recertyfikacyjnych. Prelegenci zyskują punktów 30.