Biorąc pod uwagę punktację jaką Jury złożone z m.in. trenerów DIMAQ przyznało pracom z II etapu konkursu, wyłoniliśmy także (poza nagrodami głównymi) – specjalne wyróżnienia. Już samo wejście pracy do II etapu jest wielkim osiągnięciem, ponieważ konkurencja w tym roku była naprawdę bardzo duża. Nie mieliśmy wątpliwości – nadesłane prace dyplomowe na temat emarketingu są na tak wysokim poziomie, że zasługują na dodatkowe nagrody – wyróżnienia.
Wyróżnienie w kategorii prac magisterskich zostało przyznane za dwie prace ex aequo:
- Product placement jako forma promocji na przykładzie polskich teledysków muzycznych (Uniwersytet Jagielloński), której autorką jest Ewa Kucharska.
- Porzucenia e–koszyka – przyczyny, metody zapobiegawcze oraz przywracające e-koszyk (SGH), której autorką jest Faustyna Kotas.
Wyróżnienie w kategorii prac licencjackich zostało przyznane za dwie prace ex aequo:
- Marketing podczas wojny. Komunikacja marki w warunkach kryzysu wojennego (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), której autorką jest Yevelina Tupichenko.
- Nowoczesna komunikacja marketingowa jako sposób na utrzymanie relacji z klientami w trakcie ograniczenia działalności branży kawiarnianej w latach 2020-2022 na wybranym przykładzie (Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku), której autorką jest Zuzanna Ziółkowska.
Wyróżnienie w kategorii prac podyplomowych zostało przyznane:
- Strategia eCommerce i wykorzystania digital marketingu przy tworzeniu nowej marki (sklep online) (Akademia Leona Koźmińskiego), której autorką jest Julia Patecka.
Nagrodą za wyróżnienie jest dyplom zaświadczający o zdobyciu wyróżnienia w konkursie DIMAQ Uni. Dodatkowo jeżeli nagrodzony będzie zainteresowany odbyciem płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu to jest taka możliwość (szczegóły do ustalenia).
Serdecznie gratulujemy wyróżnionym! Tym razem są to znowu same kobiety – co oznacza, że w marketingu jest ich i będzie coraz więcej.