Zapraszamy na bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Kolejna edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się 23 lutego, w godzinach 15:00 – 16:35.

Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Damian Wiszowaty z Gonito, Piotr Stanoch z Carsmile oraz Monika Kołodziejczyk z ThinkDigital.

Zarejestruj się >

Prelekcja I, godz. 15:05: „SZTUKA KUPOWANIA, czyli jak rozkochać klienta na AMAZON”

Obecnie zakupy w internecie są tak łatwe jak randkowanie. O generalnych, ale nie uniwersalnych regułach budowania relacji z klientem opowie Damian Wiszowaty, CEO Gonito.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– jak sprawić, żeby produkt został zauważony, a nie pominięty,

– czym jest “one night stand”, a czym “for life” w kontekście zakupów,

– dlaczego pierwsze wrażenie w sprzedaży jest kluczowe,

– co zrobić, żeby utrzymać związek z klientem.

Na przykładzie rozwoju sprzedaży na Amazon prześledzimy w jaki sposób polski producent świec stworzył sobie niszę, którą w pełni zagospodarował:

– w jaki sposób przedefiniował spojrzenie na tak konwencjonalny produkt jak świeca?

– w jaki sposób potrafi utrzymywać klienta i sprzedaż przez cały rok na równym poziomie?

– jak udało mu się zdywersyfikować ryzyko sezonowości produktu?

– jak kreatywność popchnęła go do rozwoju kolejnych segmentów branży home&decor?

Damian Wiszowaty – ekspert Amazon z ponad 5-letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma za sobą ponad 400 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.

Założyciel Gonito — lidera rynku w zakresie kompleksowej obsługi sprzedaży na Amazon. Gonito to zespół doświadczonych ekspertów z dziedzin e-commerce’u, prawa, ekonomii oraz IT. W ramach działalności implementuje, integruje, automatyzuje oraz wspiera transakcje partnerów na 9 rynkach sprzedażowych o wartości ponad 300 mln zł rocznie, a także obsługuje sprzedaż i działania marketingowe w 8 językach przez 365 dni w roku.

Prelekcja II, godz. 15:35: „Jak daleko jest 2021 od 2012 w kampaniach digital?”


O branży digital mówi się, że szybko się zmienia i ewoluuje. Czy jednak kampanie i media mix są obecnie drastycznie inne niż prawie dekadę wcześniej? Zaskakującą historię zmian z punktu widzenia klienta nastawionego na performance opowie , CMO Carsmile.

Piotr Stanoch – Szef marketingu Carsmile, największej samochodowej platformy najmu i leasingu online, części grupy OLX. 

Z branżą reklamową związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w najbardziej efektywnych agencjach: OMD, Digital Resolution, Novem. 

Wielokrotny prelegent IAB Internet week oraz Forum IAB. Jego kampanie zdobywały MIXX Awards. Jeden z pierwszych w Polsce certyfikowanych Dimaq Professional.  

Prelekcja III, godz. 16:05: „Jak raportować w Google Data Studio? Poznaj skuteczne metody pracy z danymi.”

Zastanawiasz się jak zautomatyzować raportowanie działań online? Szukasz efektywnych sposobów na przedstawienie danych z SEO, Facebooka czy ecommerce? Chcesz połączyć kilka źródeł w jednym raporcie? Przydatne metody pracy z danymi przedstawi Monika Kołodziejczyk, CEO ThinkDigital.


Podczas prelekcji dowiesz się między innymi:

– dlaczego warto korzystać z narzędzia Google Data Studio?

– jak szybko i efektywnie tworzyć raporty?

– jak łączyć kilka źródeł w jednym raporcie?

– jakie dane i informacje  warto raportować?

– jakie są przydatne szablony raportów z obszaru SEO/SEM/FB.

Monika Kołodziejczyk – ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek.

Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Grupie Interia. Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.

Zarejestruj się >

Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty za udział w tym wydarzeniu. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online w 2021!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.