Jak wykorzystać geolokalizację do skuteczniejszego targetowania zarówno online, jak i offline? W jaki sposób AI może zwiększyć konwersję w e-commerce i które rozwiązania faktycznie działają? Jakie dane decydują o efektywności kampanii DOOH i jak je właściwie analizować? To kluczowe pytania, na które odpowiedzi udzielą eksperci 57. edycji DIMAQ Voice. Zaproszeni goście przedstawią konkretne narzędzia, metody pomiaru skuteczności oraz przykładowe case studies z rynku. Darmowe spotkanie dla digitalu o digitalu już 25 lutego – szczegóły agendy w dalszej części artykułu.

Pierwszą prelekcję Geolokalizacja: Twój klucz do efektywnego marketingu online i offline.  rozpocznie Agnieszka Dziedzic (Hybrid Adtech) Uczestnicy dowiedzą się, jak zbierać i wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników, aby skutecznie planować kampanie w kanałach online i offline. Agnieszka podzieli się także praktycznymi wskazówkami dotyczącymi mierzenia skuteczności działań opartych na geolokalizacji oraz wyjaśni, czym są efekty ROPO i odwróconego ROPO w kontekście zachowań konsumentów.

W drugiej kolejności Jarosław Łuczka (adQuery) poprowadzi prezentację pt. Wykorzystanie AI w e-commerce na podstawie case study narzędzia adQuery. Ekspert omówi kluczowe trendy w rozwoju sztucznej inteligencji według raportu Gartnera oraz zaprezentuje case study Russell Hobbs, pokazujące, jak AI przyczyniło się do wzrostu konwersji w trudnej kategorii produktowej.

Na koniec Agnieszka Maszewska (Jet Line) w wystąpieniu pt. A co, jeśli jest inaczej? Skąd pochodzą dane o Twojej kampanii DOOH i co wnoszą do efektywności jej planowania? przybliży temat analizy danych w Digital Out-Of-Home. Uczestnicy dowiedzą się, jak weryfikować źródła informacji, jakie metryki są kluczowe w ocenie kampanii DOOH oraz które narzędzia najlepiej wspierają raportowanie i optymalizację działań reklamowych na ekranach MORE.

Webinar odbędzie się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj bezpłatnie TUTAJ.

Agenda:  

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30 

Geolokalizacja: Twój klucz do efektywnego marketingu online i offline

Agnieszka Dziedzic, Hybrid Adtech

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak efektywnie zbierać i wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników do planowania skutecznych działań marketingowych online i offline?
  • Jakie narzędzia i technologie łączyć z geolokalizacją, aby realizować cele biznesowe i osiągać kluczowe KPI?
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii opartych na geolokalizacji oraz co oznacza efekt ROPO i odwrócone ROPO w kontekście zachowań konsumentów?

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00 

Wykorzystanie AI w e-commerce na podstawie case study narzędzia adQuery

Jarosław Łuczka,  adQuery

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak wygląda krajobraz różnorodnych rozwiązań AI według Gartnera? – przegląd kluczowych trendów i technologii.
  • Jak zbudować skuteczne narzędzie AI do pozyskiwania sprzedaży w e-commerce, aby zwiększać konwersję i maksymalizować wyniki?
  • Jak AI pomogło osiągnąć nadspodziewane wyniki w trudnej kategorii na przykładzie case study Russell Hobbs – analiza strategii i efektów.

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:35 

A co, jeśli jest inaczej? Skąd pochodzą dane o Twojej kampanii DOOH i co wnoszą do efektywności jej planowania?

Agnieszka Maszewska, Jet Line

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jakie narzędzia i technologie wspierają raportowanie? – przegląd systemów używanych w kampaniach na cyfrowych ekranach MORE.
  • Jak weryfikować dane w DOOH? – źródła, analiza i wiarygodność informacji.
  • Co i jak mierzymy w kampaniach DOOH? – kluczowe metryki oraz sposoby ich wykorzystania.

Akredytacja DIMAQ:Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/