AKTUALNOŚCI

DIMAQ Voice #57: AI i dane lokalizacyjne w służbie digital marketingu, czyli mierzenie i namierzanie potencjalnych klientów
Jak wykorzystać geolokalizację do skuteczniejszego targetowania zarówno online, jak i offline? W jaki sposób AI może zwiększyć konwersję w e-commerce i które rozwiązania faktycznie działają? Jakie dane decydują o efektywności kampanii DOOH i jak je właściwie...
Akredytacja DIMAQ: Nowe technologie i AI w marketingu. Możliwości i prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w dobie NIS 2 i AI Act – zapraszamy na bezpłatny webinar
Już 12 lutego o godz. 11.00 agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na bezpłatny webinar pt. “Nowe technologie i AI w marketingu. Możliwości i prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w dobie NIS 2 i AI Act”. Udział w wydarzeniu będzie...
Edycja specjalna DIMAQ Voice: Jak budować strategie ESG, ktore działają?
Jak skutecznie mówić o ESG, aby budować zaufanie? Czy małe i średnie firmy powinny angażować się w zrównoważony rozwój? Jakie działania CSR można wdrożyć bez dużego budżetu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas edycji specjalnej DIMAQ Voice, która...
Aktualizacja pytań na egzaminie DIMAQ
Informujemy, że z dniem 1 lutego br. baza pytań egzaminacyjnych DIMAQ Professional, DIMAQ Basic oraz DIMAQ Student zostanie zaktualizowana o wyniki z najnowszego badania Mediapanel za grudzień 2024. Mediapanel - grudzień 2024
Akredytacja DIMAQ: Inkluzywny UX, EAA i audyt WCAG 2.2. Przygotuj swój biznes do nowych rygorów dostępności w 2025 roku [bezpłatny webinar]
Już 16 stycznia o 11.00 agencja e-commerce i e-marketingu Ideo Force we współpracy z firmą Eye-Able organizuje webinar pt. “Inkluzywny UX, EAA i audyt WCAG 2.2. Przygotuj swój biznes do nowych rygorów dostępności w 2025 roku”. Udział w wydarzeniu będzie doskonałą...
Patronat Honorowy DIMAQ oraz IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation
AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną...
3 najważniejsze obszary w komunikacji marketingowej na 2025 rok, których nie możesz pominąć – artykuł posiadaczki certyfikatu DIMAQ Professional – Marysi Witosławskiej-Piotrowskiej
Komunikacja marketingowa podlega ciągłej ewolucji. W ciągu kilku najbliższych lat nadejdą duże zmiany, które wpłyną na sposób, w jaki marketerzy budują relacje ze swoimi klientami. Wpływ na to będą mieć: rosnący poziom zaawansowania sztucznej inteligencji i rozwój...
Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR
20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB...
Zmiany w regulaminie egzaminów DIMAQ
W regulaminie egzaminów DIMAQ zostały wsprowadzne zmiany, które obowiązują do 1 grudnia, można się z nimi zapoznać na stronie: Regulamin-egzaminow-DIMAQ_ver.2024.12.pdf W razie pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@dimaq.eu – chętnie pomożemy!...
Sesja Q&A z Tomaszem Welcem – prelegentem 53. edycji DIMAQ Voice
Tomasz Welc, Senior SEM Specialist w Harbingers, odpowiada za kreowanie strategii marketingowych oraz zarządzanie kampaniami kluczowych projektów w narzędziach takich jak Facebook Ads i Google Ads, wspomaganych przez Google Analytics. Specjalizuje się w działaniach...