AKTUALNOŚCI
Noworoczny pakiet newsów od DIMAQ.
Wraz z nowym rokiem zachęcamy Was do korzystania z naszych inicjatyw, dzięki którym możecie aktualizować lub rozwijać kompetencje, budując swoją pozycję eksperta jednocześnie zdobywając punkty recertyfikacyjne. Oto kluczowe aktywności, do których Was zapraszamy: DIMAQ...
DIMAQ Voice 2023 w liczbach. Rekordowa Liczba Spotkań i Wspaniałe Prezentacje.
W ciągu minionego roku odbyło się aż 12 spotkań w ramach cyklu DIMAQ Voice Online, co stanowi rekordową ilość w historii programu. Rekordy padły także pod względem uczestnictwa, zarejestrowało się aż 7500 osób, a ostatecznie udział wzięło ponad 5100 entuzjastów branży...
Wyłaniamy zwycięzcę DIMAQ Voice za rok 2023!
Program DIMAQ Voice Online zakończył rok 2023 z imponującymi wynikami, będąc świadkiem największej liczby spotkań w historii, zaangażowaniem tysięcy uczestników i wysokimi ocenami prezentacji. W połowie roku zaprezentowaliśmy jak oceniliście dotychczasowe wystąpienia,...
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej.
Przed nowoczesnym marketingiem stoją coraz większe wyzwania. Rzeczywistość cyfrowa dynamicznie się zmienia, a wraz z nią pojawiają się nowe możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji. AI będzie odgrywać coraz większą rolę w prowadzeniu działań marketingowych, w...
Skuteczny networking na eventach – jak to robić dobrze?
Podczas grudniowej, 45 edycji DIMAQ Voice jednym z prelegentów był Michał Ratajczak, CEO & Co-Founder w Gridaly, który przygotował prezentację nt. networkingu. Michał opowiadał nam o tym na co należy zwrócić uwagę aby wynieść korzyści z networkingu. Poznaliśmy...
Czego życzymy branży digitalowej w 2024?
Zbliża się ku końcowi rok 2023. Kolejny rok pełen wyzwań, zbierania, analizowania i wykorzystywania danych. Podejmowania trudnych, kreatywnych, odważnych decyzji i dostosowywania się do potrzeb klientów jak i ich odbiorców, a także do nieprzewidzianych wydarzeń, bo...
Pobierz raport „Rynek pracy e-commerce”.
Branża E-commerce, od dłuższego czasu jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce i na całym świecie - wskazują autorzy raportu przygotowanego przez HRK S.A., którego to patronem honorowym zostało IAB Polska. Justyna Spytek, trenerka DIMAQ...
Marketing Mix Modeling: jak ocenić efektywność działań marketingowych i zoptymalizować przyszłą komunikację?
Podczas 44 edycji DIMAQ Voice jedną z prelegentek była Julia Drażba, Data Analytics Manager w Yotta, która przygotowała prezentację o Marketing Mix Modelingu. Julia opowiadała nam o tym na jakie pytania biznesowe i marketingowe możemy poznać odpowiedź dzięki...
Streszczenie zwycięskiej pracy w konkursie DIMAQ Uni 2023 w kategorii prac magisterskich.
W XII edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego nagrodzeni zostali absolwenci szkół wyższych. Spośród rekordowej liczby zgłoszeń prac magisterskich, licencjackich i podyplomowych jurorzy wybrali 3...
Realia branży reklamy internetowej zmieniają się dynamicznie, więc warto upewnić się, że posiadamy najaktualniejszą wiedzę.
W cyklu DIMAQuestion rozmawiamy z osobami, które zdobyły certyfikat DIMAQ. Pytamy o to co zmotywowało ich do przystąpienia do egzaminu i jaki mają przepis na sukces w digital marketingu? Tym razem z naszymi pytaniami zmierzyła się Julia. Julia Drażba - Data Analytics...










