Czas kwarantanny domowej to okres, w którym można znacznie powiększyć swoją wiedzę – przekonują eksperci z ContentHouse, organizatorzy Akademii Marketingu.
Akademia Marketingu dynamicznie rozszerza swój format. Poza słynącą z dużej dawki merytorycznej dwudniową, coroczną konferencją oraz szkoleniami w różnych miastach Polski, rozpoczynamy edukację podczas cyklicznych webinarów. Uczestnicy comiesięcznych spotkań z ekspertami ContentHouse będą mieli okazję, by darmowo uzyskać wiedzę z zakresu efektywnego marketingu treści.
- Webinar 8 czerwca
Tytuł: AUDYT SEO NA ŻYWO W ZGODZIE Z ZASADĄ PARETO
Prowadzący: Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- Webinar 10 czerwca
Tytuł: Sport vs e-sport. Kto wygra mecz? Marketing!
Prowadzący: Sylwester Wrona, Chief Operating Officer Insignia i Łukasz Skalik; Creative Director Insignia
- Webinar 18 czerwca
Tytuł: Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w kilka dni
Prowadzący: Damian śliwa, Specjalista ds. wdrożeń Shoper Premium
- Webinar 25 czerwca
Tytuł: Co marketer powinien wiedzieć o hostingu?
Prowadzący: Artur Pajkert, Customer Happiness Architect, cyber_Folks
- Webinar 30 czerwca
Tytuł: Social Media na Stand By You. Strategie elastyczności wobec marek
Prowadzący: Szymon Krzysiak, Senior Strategy Planner, Insignia i Magdalena Tabor, Social Media Specialist, Insignia
Na wszystkie webinary można zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu – https://akademiamarketingu.edu.pl/
Webinary – cykl Akademia Marketingu | Data: 25-06-2020 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |