Serdecznie zapraszamy na piąty webinar z cyklu „Big talk on the small screen”: Aby mowa także była złotem – narracja reklamowa w czasie spowolnienia gospodarczego
Po pierwszej części webinaru, poświęconego perspektywom rynku reklamy w czasie spowolnienia, gdzie odnosiliśmy się do kwestii skali tego spowolnienia, branż, gdzie będzie ono najmocniej odczuwalne (ale i tych, które mogą na tym zyskać) oraz wpływu na potencjał reklamowy różnych mediów wykorzystywanych reklamowo, przechodzimy do kolejnych zagadnień.
W drugiej odsłonie spotkania skupimy się na osobnym, szerokim temacie narracji reklamowej. Czy w czasach spowolnienia istnieje potrzeba zmian w komunikacji, a jeśli tak, to skąd ona wynika? Na czym powinna opierać się treść skutecznego przekazu reklamowego, oraz jakich elementów należy unikać i dlaczego? Co zrobić, by coraz droższe przekazy reklamowe pracowały na rzecz reklamodawcy co najmniej tak samo efektywnie?
Wśród zaproszonych gości jak zwykle znajdą się wysokiej klasy teoretycy i praktycy działań reklamowych, m.in. Dariusz Kubuj – psycholog, od 30 lat aktywny w polskiej branży reklamowej i badawczej, lata pracujący dla agencji tj. Optimedia, Publicis czy Ogilvy. Dariusz Kubuj wystąpi w roli głównego prelegenta webinaru, a jego wystąpienie skomentują: z perspektywy reklamodawców Marek Ryfka – Dyrektor Zarządzający Dimedic, wcześniej w roli Marketing Director pracował dla Upfield Poland i Douwe Egberts (obecnie Jacobs Douwe Egberts) oraz w rolach regionalnych dla Reckitt Benckiser., a z perspektywy agencji mediowych Anna Podskarbi – niezależna ekspertka mediowa i liderka z pasją, przez ponad 12 lat kierowała agencją mediową OMD Optimum Media.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Webinar – narracja reklamowa w czasie spowolnienia gospodarczego | Data: 11-05-2023 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |