Reklama kontekstowa 360: strategie, narzędzia i trendy na 2025 rok
4 grudnia 2024, 10:00 – 11:00
Podczas webinaru dowiesz się:
Jak kontekst wpływa na świadomość, wizerunek marki i sprzedaż;
Jakie rodzaje reklamy kontekstowej i narzędzia pozwalają na realizację różnych celów marketingowych;
Jak technologia pomaga w optymalizowaniu kampanii opartych na targetowaniu kontekstowym;
Jakie będą kierunki rozwoju reklamy kontekstowej w najbliższej przyszłości.
Agenda
Kontent i kontekst
Znaczenie wartościowych treści na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumenta
Wpływ branży i kategorii produktowej
wybór strategii w zakresie wykorzystania rozwiązań kontekstowych
Co mówią badania?
Jak odbierana jest przez konsumentów reklama kontekstowa? Jak wpływa na postrzeganie marki i intencję zakupową?
Wsparcie sztucznej inteligencji
Rola AI w tworzeniu i doskonaleniu narzędzi reklamy kontekstowej
Co dalej?
Perspektywy i kierunki rozwoju reklamy kontekstowej
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Webinar Hybrid Academy – Reklama kontekstowa 360 | Data: 04-12-2024 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |