• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar Hybrid Academy – Mamy dane i co dalej? Praktyczne podejście do marketingu opartego na danych

18 marca 2025

27 marca 2025, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru:
Uporządkujesz swoją wiedzę na temat podstawowych rodzajów danych wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii reklamowej.
Dowiesz się, jakie badania i analizy warto prowadzić na bieżąco, aby skutecznie pracować nad poprawą efektywności działań.
Dowiesz się, jak wykorzystywać wnioski, aby optymalizować kampanie długoterminowe.

Agenda
Intuicja marketingowa vs twarde dane
Kiedy rację mają nasze przeczucia, a kiedy warto zaufać badaniom i technologii?
Wiedza o konsumencie
Segmentacja i profilowanie
Komunikacja
Jak sprawdzać i analizować odbiór przekazu reklamowego?
Media
Jakich danych potrzebujemy, aby wybrać formaty i kanały komunikacji, a jakich potrzebujemy do mierzenia ich skuteczności?

Punktacja za ten event – 2 pkt

Webinar Hybrid Academy – Mamy dane i co dalej? Praktyczne podejście do marketingu opartego na danych Data: 27-03-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

27 marca 2025, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru:
Uporządkujesz swoją wiedzę na temat podstawowych rodzajów danych wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii reklamowej.
Dowiesz się, jakie badania i analizy warto prowadzić na bieżąco, aby skutecznie pracować nad poprawą efektywności działań.
Dowiesz się, jak wykorzystywać wnioski, aby optymalizować kampanie długoterminowe.

Agenda
Intuicja marketingowa vs twarde dane
Kiedy rację mają nasze przeczucia, a kiedy warto zaufać badaniom i technologii?
Wiedza o konsumencie
Segmentacja i profilowanie
Komunikacja
Jak sprawdzać i analizować odbiór przekazu reklamowego?
Media
Jakich danych potrzebujemy, aby wybrać formaty i kanały komunikacji, a jakich potrzebujemy do mierzenia ich skuteczności?

Punktacja za ten event – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska