27 marca 2025, 10:00 – 11:00
Podczas webinaru:
Uporządkujesz swoją wiedzę na temat podstawowych rodzajów danych wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii reklamowej.
Dowiesz się, jakie badania i analizy warto prowadzić na bieżąco, aby skutecznie pracować nad poprawą efektywności działań.
Dowiesz się, jak wykorzystywać wnioski, aby optymalizować kampanie długoterminowe.
Agenda
Intuicja marketingowa vs twarde dane
Kiedy rację mają nasze przeczucia, a kiedy warto zaufać badaniom i technologii?
Wiedza o konsumencie
Segmentacja i profilowanie
Komunikacja
Jak sprawdzać i analizować odbiór przekazu reklamowego?
Media
Jakich danych potrzebujemy, aby wybrać formaty i kanały komunikacji, a jakich potrzebujemy do mierzenia ich skuteczności?
Punktacja za ten event – 2 pkt
Webinar Hybrid Academy – Mamy dane i co dalej? Praktyczne podejście do marketingu opartego na danych | Data: 27-03-2025 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |