• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar Hybrid Academy – AdTech 3D

21 października 2025

Webinar Hybrid Academy – AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii. Synergia trzech perspektyw połączonych wspólnym celem

29 października 2025, 10:00 – 11:00

Webinar będzie wyjątkową okazją do konfrontacji trzech stron uczestniczących w typowych projektach marketingowych: strony marketera, agencji oraz dostawcy technologii. 

 

O czym porozmawiamy?

Współpraca w ekosystemie technologicznym: Kiedy innowacja ma dla marki znaczenie, a kiedy jest tylko innowacją dla innowacji?

Technologia i strategia marketingowa: Jak znaleźć równowagę między innowacyjnością a realizacją strategii marki?

Automatyzacja i kreatywność: Czy automatyzacja w marketingu ogranicza kreatywność, czy wręcz przeciwnie – otwiera nowe możliwości?

Case Study Ziaja Witamina C.B3 Niacynamid: Jak w praktyce przebiega współpraca przy realizacji projektu reklamowo-analitycznego służącego poprawie efektywności działań marki?

Przyszłość technologii w marketingu: Które technologie i w jakich obszarach mają największy potencjał w ciągu najbliższych 2-3 lat?

Webinar Hybrid Academy – AdTech 3D Data: 29-10-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Webinar Hybrid Academy – AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii. Synergia trzech perspektyw połączonych wspólnym celem

29 października 2025, 10:00 – 11:00

Webinar będzie wyjątkową okazją do konfrontacji trzech stron uczestniczących w typowych projektach marketingowych: strony marketera, agencji oraz dostawcy technologii. 

 

O czym porozmawiamy?

Współpraca w ekosystemie technologicznym: Kiedy innowacja ma dla marki znaczenie, a kiedy jest tylko innowacją dla innowacji?

Technologia i strategia marketingowa: Jak znaleźć równowagę między innowacyjnością a realizacją strategii marki?

Automatyzacja i kreatywność: Czy automatyzacja w marketingu ogranicza kreatywność, czy wręcz przeciwnie – otwiera nowe możliwości?

Case Study Ziaja Witamina C.B3 Niacynamid: Jak w praktyce przebiega współpraca przy realizacji projektu reklamowo-analitycznego służącego poprawie efektywności działań marki?

Przyszłość technologii w marketingu: Które technologie i w jakich obszarach mają największy potencjał w ciągu najbliższych 2-3 lat?

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska