The Best of 2024. The Best for 2025
Posumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji.
Zastanawiasz się na co postawić komunikacyjnie w 2025 roku? Ciekawi Cię, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumenckie? Szukasz niesztampowych inspiracji i sprawdzonych rozwiązań?
Jeśli na któreś z tych pytań odpowiadasz „TAK”, to zapraszamy na pierwsze w 2025 wydarzenie naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy
Podczas seminarium:
• Poznasz wyniki najnowszych badań NielsenIQ
• Dowiesz się, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumencko-zakupowe
• Zainspirujesz się najciekawszym kampaniami i case studies, które zrealizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami
Zobaczysz wybrane projekty Onetu i innych naszych marek, m.in. Noizz, Newsweek, Forbes i dowiesz się, czego oczekiwać w 2025. Spodziewaj się sporej dawki wiedzy praktycznej i ciekawych case-studies.
PROGRAM
1. Przewodnik strategiczny na rok 2025 – Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny NielsenIQ w Polsce
2. Z-łączeni, czyli jak łączyć pokolenia bez etykiet – Michał Bachowski, Content Creative Director, Noizz
3. Emocjonalne zgranie w reklamie – Martyna Kaleta, Head of Ad Product Marketing
4. 5 rzeczy, których nie wiesz o print, a warto wiedzieć na 2025 – Anna Dygasiewicz-Piwko, Head of Press Monetization HUB i Rafał Kamiński Dyrektor Działu Handlowego i Ecommerce
5. Audio i Video – to działa! Jak efektywnie wykorzystać ich potencjał do budowania i promowania marki – Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio
6. W pogoni za efektywnością: wnioski z 2024 i wyzwania 2025 – Barbara Hejnowicz, Kierownik Performance Sales
Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt
The Best of 2024. The Best for 2025 | Data: 28-01-2025 | Punkty: 4 | Przejdź do wydarzenia | |