SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.
Tematem przewodnim SEMBoat vol. 2 będą trendy w marketingu online w 2019 roku:
Tomasz Michalski – Head of Performance w PizzaPortal -> z prezentacją “Work smart, not hard. Automatyzacja działań w Google Ads w 2019 roku” opowie o tym jak mądrze planować działania płatne na dużą skalę
Dominik Kamocki – Digital Marketing Manager w Mash -> z prezentacją “5 kwestii na które jednak warto zwrócić uwagę w 2019 roku” opowie między innymi o tym czy 2019 będzie rokiem Google i Facebooka
Piotr Szpakiewicz – Specjalista SEO w Onet-RASP -> opowie o trendach w SEO na 2019 🙂
Wydarzenie odbywa się w cyklach kwartalnych.
Wstęp bezpłatny.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt
SEMBoat vol. 2 | Data: 30-01-2019 | Punkty: 5, 10 | Przejdź do wydarzenia | |