• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

SEMBoat vol. 2

31 stycznia 2019

SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.

Tematem przewodnim SEMBoat vol. 2 będą  trendy w marketingu online w 2019 roku:

Tomasz Michalski – Head of Performance w PizzaPortal -> z prezentacją „Work smart, not hard. Automatyzacja działań w Google Ads w 2019 roku” opowie o tym jak mądrze planować działania płatne na dużą skalę

Dominik Kamocki – Digital Marketing Manager w Mash -> z prezentacją „5 kwestii na które jednak warto zwrócić uwagę w 2019 roku” opowie między innymi o tym czy 2019 będzie rokiem Google i Facebooka

Piotr Szpakiewicz – Specjalista SEO w Onet-RASP -> opowie o trendach w SEO na 2019 🙂

Wydarzenie odbywa się w cyklach kwartalnych.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

SEMBoat vol. 2 Data: 30-01-2019 Punkty: 5, 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.

Tematem przewodnim SEMBoat vol. 2 będą  trendy w marketingu online w 2019 roku:

Tomasz Michalski – Head of Performance w PizzaPortal -> z prezentacją „Work smart, not hard. Automatyzacja działań w Google Ads w 2019 roku” opowie o tym jak mądrze planować działania płatne na dużą skalę

Dominik Kamocki – Digital Marketing Manager w Mash -> z prezentacją „5 kwestii na które jednak warto zwrócić uwagę w 2019 roku” opowie między innymi o tym czy 2019 będzie rokiem Google i Facebooka

Piotr Szpakiewicz – Specjalista SEO w Onet-RASP -> opowie o trendach w SEO na 2019 🙂

Wydarzenie odbywa się w cyklach kwartalnych.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 10 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska