Prosto o marketingu i sprzedaży w Hard Rock Cafe w Warszawie, to wydarzenie złożone z dwóch oficjalnych części: panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności oraz networkingu. Na debacie poruszymy temat, tego w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach.
A także w jaki sposób: komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do naszej marki. Odpowiemy również na pytanie czy z motywacja jest potrzebna dla poprawy efektywności działań?
Skład ekspertów:
- Judyta Kowalczyk – Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.
- Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych
- Konrad Dębkowski – ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki „Motywacja Pracowników w Praktyce”, konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development
- Jarosław Pudełek – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
Posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ dodatkowo obdarowujemy 5% zniżką.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt
Prosto o marketingu i sprzedaży | Data: 02-03-2023 | Punkty: 5 | Przejdź do wydarzenia | |