POLZAK MARKETING 2019. MARKETING W ERZE TECHNOLOGII. EFEKTYWNE ZAKUPY KOMUNIKACJI I MEDIÓW
Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się w 12 czerwca w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do Działów Marketingu, Procurement’u, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.
Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.
W programie między innymi:
- #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
- Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
- Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
- Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.
- Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
POLZAK MARKETING 2019 | Data: 12-06-2019 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |