• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Podcast i webinary jako narzędzie do budowania społeczności

23 października 2025

Akademia Grupy Eura7 kończy cykl spotkań „Siła społeczności. Strategia marek przyszłości”, poświęcony marketingowi, sprzedaży i nowym technologiom. Finałowy webinar koncentruje się na podcastach i webinarach – formatach, które w ostatnich latach stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu społeczności i pozycji eksperckiej marek. Uczestnicy dowiedzą się, jak świadomie planować i prowadzić tego typu działania, by pogłębiać relacje z odbiorcami i wspierać długofalowy rozwój biznesu.

Zakres tematyczny

  • rola podcastów i webinarów w budowaniu społeczności i wiarygodności marki,
  • jak dobrać format, tematykę i narzędzia techniczne, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie,
  • sposoby łączenia podcastów i webinarów z innymi kanałami komunikacji (social media, newsletter, eventy),
  • przykłady marek, które skutecznie wykorzystują te formaty w swojej strategii marketingowej.

Dla kogo?

Webinar skierowany jest do marketerów, brand managerów, specjalistów ds. komunikacji i social media, a także zespołów odpowiedzialnych za rozwój marek oraz pogłębianie relacji z klientami.

Prelegenci

  • Łukasz Wołek – CEO, Grupa Eura7
  • Maks Michalczak – Head of PR & Content Marketing, Grupa Eura7
Podcast i webinary jako narzędzie do budowania społeczności Data: 10-12-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Akademia Grupy Eura7 kończy cykl spotkań „Siła społeczności. Strategia marek przyszłości”, poświęcony marketingowi, sprzedaży i nowym technologiom. Finałowy webinar koncentruje się na podcastach i webinarach – formatach, które w ostatnich latach stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu społeczności i pozycji eksperckiej marek. Uczestnicy dowiedzą się, jak świadomie planować i prowadzić tego typu działania, by pogłębiać relacje z odbiorcami i wspierać długofalowy rozwój biznesu.

Zakres tematyczny

  • rola podcastów i webinarów w budowaniu społeczności i wiarygodności marki,
  • jak dobrać format, tematykę i narzędzia techniczne, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie,
  • sposoby łączenia podcastów i webinarów z innymi kanałami komunikacji (social media, newsletter, eventy),
  • przykłady marek, które skutecznie wykorzystują te formaty w swojej strategii marketingowej.

Dla kogo?

Webinar skierowany jest do marketerów, brand managerów, specjalistów ds. komunikacji i social media, a także zespołów odpowiedzialnych za rozwój marek oraz pogłębianie relacji z klientami.

Prelegenci

  • Łukasz Wołek – CEO, Grupa Eura7
  • Maks Michalczak – Head of PR & Content Marketing, Grupa Eura7
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska