Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania?
Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.
KIEDY? 3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00
W kilka godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa.
GDZIE? Online!
W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku. Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym 😉.
KOSZT? 0 zł!
Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie wydarzenia!
Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?
Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu.
Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.
Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:
- paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
- nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
- 12 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.
Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.
Online Marketing Day | Data: 03-06-2022 | Punkty: 12; 30 | Przejdź do wydarzenia | |