Już 16 czerwca 2023 roku odbędzie się już IV edycja Online Marketing Day!
Ta bezpłatna konferencja w formie transmisji live zebrała do tej pory przed ekranami aż 20 000 uczestników. Formuła wydarzenia pozwala na darmowy udział z dowolnego miejsca, w którym masz dostęp do Internetu.
Wydarzenie o temacie przewodnim: „Człowiek+AI: synergia, która zmienia zasady gry” zostało przygotowane z myślą o zmieniających się warunkach w branży digital marketingu.
Spojrzymy między innymi na to, jak branżowi giganci wykorzystują AI w swoich produktach.
Podczas IV Online Marketing Day wystąpi Daniel Trost Channel Partner Development CEE & MEA Microsoft Advertising, który opowie:
● jakie istotne zmiany w rozwoju AI zaszły w ostatnich latach;
● jakie możliwości pojawiły się wraz ze wzrostem wykorzystania sztucznej inteligencji;
● jak firma wykorzystuje zdobycze nowoczesnej technologii w ramach Microsoft Advertising oraz wyszukiwarce Bing.
Nie zabraknie też informacji o Google – Anna Sarysz z ICEA Group odpowie na pytania:
● Jak algorytmy Google używają AI?
● Co można zyskać, a co stracić korzystając ze sztucznej inteligencji?
● Czy SEO powinno „bać się” AI?
W części poświęconej sztucznej inteligencji poznasz też skuteczne metody tworzenia poleceń oraz sposoby wykorzystania AI w e-commerce, a także w pracach PR i marketingu.
Pozostałe prelekcje poprowadzą: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska w Katowicach) oraz Arkadiusz Król (Shoper).
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
(rejestracja na event nie jest potwierdzeniem udziału – dołącz zdjęcie/sreen z prelekcji)
Online Marketing Day 2023 | Data: 16-06-2023 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |