Zapraszamy na kolejne seminarium Impact Academy, na którym dowiesz się m.in., jak content marketing może wesprzeć Twoją komunikację marketingową na każdym z klasycznych etapów ścieżki zakupowej konsumenta: Awareness, Consideration, Purchase.
Podczas seminarium dowiesz się i zobaczysz, jak m.in.:
- Content potrafi wspierać budowanie świadomości. Czy to problemu społecznego, czy Twojego produktu, czy jednego i drugiego naraz.
- Content potrafi dopowiedzieć, podbić temat, uzupełnić, żeby odbiorca wyrobił sobie takie postrzeganie naszego produktu, na którym nam zależy.
- Content potrafi sprzedawać.
Spodziewaj się sporej dawki wiedzy praktycznej i ciekawych case-studies.
Kiedy: wtorek, 24 października 2023, godz. 11:00 – 13:00
Udział w seminarium jest bezpłatny i nielimitowany. Wystarczy się zarejestrować
Onet Impact Seminar 8/2023 – Content As The New Cookie | Data: 24-10-2023 | Punkty: 4 | Przejdź do wydarzenia | |