Zapraszamy na 16. już edycję naszej kultowej konferencji dla marketerów Onet Impact Day. Tym razem nad tematem przewodnim konferencji – sprawdzeniem efektów zastosowań sztucznej inteligencji w marketingu i biznesie – długo nie musieliśmy się zastanawiać.
AI ma być fundamentalną zmianą sposobów w jaki pracujemy, podróżujemy, dbamy o zdrowie, prowadzimy biznes, jak się uczymy, sprzedajemy, kupujemy… Wokół nas rosną aplikacje, mnożą się zastosowania AI, a z każdym dniem są lepsze, mądrzejsze i dostępniejsze.
Wykorzystanie AI w biznesie to jedno z kluczowych wyzwań marketera. O ile nie dywagujemy nad tym CZY wykorzystywać AI, to wciąż zastanawiamy się nad JAK. Jak ma wyglądać model funkcjonowania z AI? Jak reagują na AI moi klienci? Jak reagują na AI moi pracownicy? Jak wkomponować AI w funkcjonowanie firmy? Na ile oddać AI “władzę” nad obsługą klienta, nad procesem kreatywnym, weryfikacją umów?
Zatrzymajmy się na jeden dzień i sprawdźmy co mamy na stole. Zobaczmy, które obszary biznesu korzystają już z AI, jakie są tu doświadczenia i efekty.
Nad programem jeszcze pracujemy. Planujemy 10 wystąpień pokrywających obszary tematyczne takie jak:
- Aspekty prawne i etyczne
- Zastosowania AI w komunikacji brandu
- AI vs kreatywność
- Rozwój osobisty marketera – kompetencje przyszłości
Po szczegóły zapraszamy na stronę konferencji.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 15 pkt, Prelegent – 40 pkt
(sama rejestracja na event nie jest potwierdzeniem udziału w nim)
Onet Impact Day #explore ai | Data: 21-09-2023 | Punkty: 15, 40 | Przejdź do wydarzenia | |