HYPE CZY REALNA POMOC?
GenAI jest już z nami od półtora roku. W tym czasie wiele się zmieniło, ale i pojawiło się wiele pytań. Jak AI wpływa na kreatywność? Jak zmienia się procesy biznesowe? Jakie są wyzwania związane z wykorzystywaniem zdjęć i wideo generowanych przez AI w kampaniach? Jakie kwestie etyczne i prawne musimy uwzględnić? I wreszcie – czy inwestycje w rozwiązania AI przynoszą oczekiwane korzyści?
OD ENTUZJAZMU DO ROZCZAROWANIA?
Krzywa Gartnera, znana również jako Gartner Hype Cycle, przygotowuje nas na dolinę rozczarowania w temacie sztucznej inteligencji. Osiągnęliśmy stan, w którym zainteresowanie technologią maleje, a wyniki nie spełniają wygórowanych oczekiwań, co prowadzi do porzucenia wielu projektów. Chcemy sprawdzić, czy AI rzeczywiście przechodzi przez ten etap i jakie są tego konsekwencje.
SPRAWDŹMY STATUS QUO
Podczas Onet Impact Day chcemy zweryfikować, na czym obecnie stoimy. Jak wyglądała praca nad projektami AI w ostatnim okresie? Co działa realnie i co się sprawdza w praktyce? Czy i jak włożony czas i wysiłek przekłada się na efekt? Pokażemy nasze projekty, ale też zaprosimy gości z firm i domów mediowych, aby poznać różne perspektywy.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Onet Impact Day 1/2025 „AI W BIZNESIE: WERYFIKACJA” | Data: 27-03-2025 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |