• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Multiscreen Day 2024

28 lutego 2024

Multiscreen Day to inspirująca dyskusja o przyszłości i wyzwaniach rynku.

W ostatnich miesiącach nie ma chyba bardziej gorącego tematu na rynku mediów i reklamy niż sztuczna inteligencja (AI).
Na naszych oczach spełniają się wizje pisarzy science fiction, futurologów i ekspertów mediowych. Spełniają się, ale często w takiej formie, że autorzy tych wizji mieliby problemy, żeby je rozpoznać.

Nie zmienia to faktu, że sztuczna inteligencja coraz odważniej wkracza w świat wielu ekranów. Czy odmieni go na zawsze?
Czy AI to tylko kolejna moda na kilka sezonów?

Przed rynkiem szeroko pojętych mediów – od tradycyjnej telewizji, przez serwisy streamingowe i social media, do gamingu – dużo nowych wyzwań, nie tylko generowanych przez AI.

Jak zmieniał się krajobraz mediowy w ostatnich latach i miesiącach? Czy warto rozwijać kanały Fast TV?
Jakie nowe możliwości reklamowe zyskują dziś marki?

Czy koniec tradycyjnych formatów TV jest bliski? Jak zmieniać się będzie produkcja i dystrybucja kontentu TV i wideo? Jak w nowej rzeczywistości odnajduje się branża reklamy i mediów?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci zaproszeni do udziału w 9. edycji konferencji Multiscreen Day.
To praktycy i profesjonaliści – silna reprezentacja agencji mediowych i reklamowych, marketerów, firm badawczych, mediów, rynku produkcji filmowej i telewizyjnej oraz świata gier.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Multiscreen Day 2024 Data: 23-04-2024 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Multiscreen Day to inspirująca dyskusja o przyszłości i wyzwaniach rynku.

W ostatnich miesiącach nie ma chyba bardziej gorącego tematu na rynku mediów i reklamy niż sztuczna inteligencja (AI).
Na naszych oczach spełniają się wizje pisarzy science fiction, futurologów i ekspertów mediowych. Spełniają się, ale często w takiej formie, że autorzy tych wizji mieliby problemy, żeby je rozpoznać.

Nie zmienia to faktu, że sztuczna inteligencja coraz odważniej wkracza w świat wielu ekranów. Czy odmieni go na zawsze?
Czy AI to tylko kolejna moda na kilka sezonów?

Przed rynkiem szeroko pojętych mediów – od tradycyjnej telewizji, przez serwisy streamingowe i social media, do gamingu – dużo nowych wyzwań, nie tylko generowanych przez AI.

Jak zmieniał się krajobraz mediowy w ostatnich latach i miesiącach? Czy warto rozwijać kanały Fast TV?
Jakie nowe możliwości reklamowe zyskują dziś marki?

Czy koniec tradycyjnych formatów TV jest bliski? Jak zmieniać się będzie produkcja i dystrybucja kontentu TV i wideo? Jak w nowej rzeczywistości odnajduje się branża reklamy i mediów?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci zaproszeni do udziału w 9. edycji konferencji Multiscreen Day.
To praktycy i profesjonaliści – silna reprezentacja agencji mediowych i reklamowych, marketerów, firm badawczych, mediów, rynku produkcji filmowej i telewizyjnej oraz świata gier.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska