Multiscreen Day to inspirująca dyskusja o przyszłości i wyzwaniach rynku.
W ostatnich miesiącach nie ma chyba bardziej gorącego tematu na rynku mediów i reklamy niż sztuczna inteligencja (AI).
Na naszych oczach spełniają się wizje pisarzy science fiction, futurologów i ekspertów mediowych. Spełniają się, ale często w takiej formie, że autorzy tych wizji mieliby problemy, żeby je rozpoznać.
Nie zmienia to faktu, że sztuczna inteligencja coraz odważniej wkracza w świat wielu ekranów. Czy odmieni go na zawsze?
Czy AI to tylko kolejna moda na kilka sezonów?
Przed rynkiem szeroko pojętych mediów – od tradycyjnej telewizji, przez serwisy streamingowe i social media, do gamingu – dużo nowych wyzwań, nie tylko generowanych przez AI.
Jak zmieniał się krajobraz mediowy w ostatnich latach i miesiącach? Czy warto rozwijać kanały Fast TV?
Jakie nowe możliwości reklamowe zyskują dziś marki?
Czy koniec tradycyjnych formatów TV jest bliski? Jak zmieniać się będzie produkcja i dystrybucja kontentu TV i wideo? Jak w nowej rzeczywistości odnajduje się branża reklamy i mediów?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci zaproszeni do udziału w 9. edycji konferencji Multiscreen Day.
To praktycy i profesjonaliści – silna reprezentacja agencji mediowych i reklamowych, marketerów, firm badawczych, mediów, rynku produkcji filmowej i telewizyjnej oraz świata gier.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Multiscreen Day 2024 | Data: 23-04-2024 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |