W dobie gwałtownego rozwoju technologii sztuczna inteligencja staje się jednym z kluczowych tematów dyskusji, a także coraz częściej wykorzystywanym w świecie komunikacji marketingowej narzędziem. Nie jest jednak rozwiązaniem idealnym, a jej wykorzystanie rodzi wiele pytań o bezpieczeństwo czy przyszłość zawodów w branży marketingu i PR. Wydarzenie „AI w komunikacji marketingowej – czy to już czas działania, czy dopiero proces tworzenia?” to wyjątkowa okazja, aby zastanowić się nad aktualnym stanem AI i jej przyszłością.
Konferencja jest skierowana do specjalistów z branży komunikacji marketingowej, którzy pragną lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji na swoją codzienną pracę oraz funkcjonowanie prowadzonych przez nich biznesów. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, AI otwiera nowe możliwości – od automatyzacji procesów, przez personalizację przekazu, po analizę zachowań konsumentów.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Kongres wiedzy PRoto: AI w komunikacji marketingowej | Data: 20-11-2024 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |