“Cookieless ” to w branży mediowej słowo roku.
Nadchodzące zmiany w zakresie możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały daleko idący wpływ na realizację działań reklamowych. Ograniczenia w zakresie stosowania ciasteczek 3rd party to nie tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych. To również szansa na wypracowanie nowych rozwiązań docierania do konsumentów, w niektórych przypadkach bardziej efektywnych niż modele stosowane dziś.
Konferencja “LESS COOKIE, BETTER DATA” to unikalna szansa na pozyskanie cennej wiedzy, jakie zagrożenia, ale również szanse,
stwarzają nadchodzące zmiany w zakresie prywatności i stosowania ciasteczek 3rd party.
Czego nauczysz się / dowiesz z konferencji?
- W jaki sposób ograniczenia w stosowaniu ciasteczek 3rd party wpłyną na modele reklamy digital , stosowane obecnie?
- Jakie działania należy podjąć, żeby odpowiednio przygotować ekosystem mediów digital do funkcjonowania w rzeczywistości cookieless?
- Jakie sposoby precyzyjnego dotarcia do konsumentów stanowią alternatywę dla targetowania opartego na ciasteczkach 3rd party?
- Jaki jest punkt widzenia Google oraz Facebook na wzrost roli prywatności w korzystaniu z mediów digital?
- W jaki sposób mierzyć efektywności działań digital w sytuacji braku możliwości wykorzystania systemów pomiarowych opartych na ciasteczkach
3rd party?
Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Konferencja – “LESS COOKIE, BETTER DATA” | Data: 14-10-2021 | Punkty: 8, 40 | Przejdź do wydarzenia | |