• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Konferencja – “LESS COOKIE, BETTER DATA”

11 października 2021

“Cookieless ” to w branży mediowej słowo roku.
Nadchodzące zmiany w zakresie możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały daleko idący wpływ na realizację działań reklamowych. Ograniczenia w zakresie stosowania ciasteczek 3rd party to nie tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych. To również szansa na wypracowanie nowych rozwiązań docierania do konsumentów, w niektórych przypadkach bardziej efektywnych niż modele stosowane dziś.
Konferencja “LESS COOKIE, BETTER DATA” to unikalna szansa na pozyskanie cennej wiedzy, jakie zagrożenia, ale również szanse,
stwarzają nadchodzące zmiany w zakresie prywatności i stosowania ciasteczek 3rd party.

Czego nauczysz się / dowiesz z konferencji?

  • W jaki sposób ograniczenia w stosowaniu ciasteczek 3rd party wpłyną na modele reklamy digital , stosowane obecnie?
  • Jakie działania należy podjąć, żeby odpowiednio przygotować ekosystem mediów digital do funkcjonowania w rzeczywistości cookieless?
  • Jakie sposoby precyzyjnego dotarcia do konsumentów stanowią alternatywę dla targetowania opartego na ciasteczkach 3rd party?
  • Jaki jest punkt widzenia Google oraz Facebook na wzrost roli prywatności w korzystaniu z mediów digital?
  • W jaki sposób mierzyć efektywności działań digital w sytuacji braku możliwości wykorzystania systemów pomiarowych opartych na ciasteczkach
    3rd party?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt, Prelegent  – 40 pkt.

Konferencja – “LESS COOKIE, BETTER DATA” Data: 14-10-2021 Punkty: 8, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

“Cookieless ” to w branży mediowej słowo roku.
Nadchodzące zmiany w zakresie możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały daleko idący wpływ na realizację działań reklamowych. Ograniczenia w zakresie stosowania ciasteczek 3rd party to nie tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych. To również szansa na wypracowanie nowych rozwiązań docierania do konsumentów, w niektórych przypadkach bardziej efektywnych niż modele stosowane dziś.
Konferencja “LESS COOKIE, BETTER DATA” to unikalna szansa na pozyskanie cennej wiedzy, jakie zagrożenia, ale również szanse,
stwarzają nadchodzące zmiany w zakresie prywatności i stosowania ciasteczek 3rd party.

Czego nauczysz się / dowiesz z konferencji?

  • W jaki sposób ograniczenia w stosowaniu ciasteczek 3rd party wpłyną na modele reklamy digital , stosowane obecnie?
  • Jakie działania należy podjąć, żeby odpowiednio przygotować ekosystem mediów digital do funkcjonowania w rzeczywistości cookieless?
  • Jakie sposoby precyzyjnego dotarcia do konsumentów stanowią alternatywę dla targetowania opartego na ciasteczkach 3rd party?
  • Jaki jest punkt widzenia Google oraz Facebook na wzrost roli prywatności w korzystaniu z mediów digital?
  • W jaki sposób mierzyć efektywności działań digital w sytuacji braku możliwości wykorzystania systemów pomiarowych opartych na ciasteczkach
    3rd party?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt, Prelegent  – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska