• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Konferencja „E-klient. Trendy i wyzwania”

27 stycznia 2018

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Konferencja „E-klient. Trendy i wyzwania” Data: 25-05-2017 Punkty: 10, 15, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska