#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów.
W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej.
Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą: Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Sweden z wystąpieniem “OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie” i Zuzanna Skalska z 360Inspiration – “Entropia – początek końca iluzji”.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Konferencja #DataDrivenDOOH | Data: 28-11-2023 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |