Impact Seminars – eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.
Wideo to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Pozwala szybko, łatwo przekazać konsumentom informacje o produktach czy usługach. Jest też jedną z najbardziej angażujących treści online.
Zapraszamy do Wrocławia 22.05.2019 !
W programie:
- Trendy na rynku wideo – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication,
Media Impact - „Przychodzi klient do wydawcy…”, czyli jak przygotować wideo content, aby wydawca o pokochał – Magda Milewska, Video Project Director i Bartosz Węglarczyk, Redaktor Naczelny Onet, Ringier Axel Springer Polska
- Jak wiedzę o odbiorcy przełożyć na produkt (i wideo). Case study ofeminin
Magda Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska - Uwaga widza to najcenniejsza waluta. Jak ją przyciągnąć i utrzymać
Olek Wandzel, Abstra.tv
Warsztaty:
- Warsztat 1: Content wideo jako element media planu. Praktyczne porady
- Warsztat 2: Krótkie treści wideo – od pomysłu do realizacji
- Warsztat 3: Influencer Marketing – Co? Gdzie? Jak? Dlaczego?
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Wstęp bezpłatny.
Impact Seminar #Wideo | Data: 22-05-2019 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |