• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Seminar #Wideo

20 maja 2019

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Wideo to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Pozwala szybko, łatwo przekazać konsumentom informacje o produktach czy usługach. Jest też jedną z najbardziej angażujących treści online.

Zapraszamy do Wrocławia 22.05.2019 !

W programie:

  • Trendy na rynku wideo – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication,
    Media Impact
  • „Przychodzi klient do wydawcy…”, czyli jak przygotować wideo content, aby wydawca o pokochał – Magda Milewska, Video Project Director i Bartosz Węglarczyk, Redaktor Naczelny Onet, Ringier Axel Springer Polska
  • Jak wiedzę o odbiorcy przełożyć na produkt (i wideo). Case study ofeminin
    Magda Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska
  • Uwaga widza to najcenniejsza waluta. Jak ją przyciągnąć i utrzymać
    Olek Wandzel, Abstra.tv

Warsztaty:

  • Warsztat 1: Content wideo jako element media planu. Praktyczne porady
  • Warsztat 2: Krótkie treści wideo – od pomysłu do realizacji
  • Warsztat 3: Influencer Marketing – Co? Gdzie? Jak? Dlaczego?

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wstęp bezpłatny.

Impact Seminar #Wideo Data: 22-05-2019 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Wideo to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Pozwala szybko, łatwo przekazać konsumentom informacje o produktach czy usługach. Jest też jedną z najbardziej angażujących treści online.

Zapraszamy do Wrocławia 22.05.2019 !

W programie:

  • Trendy na rynku wideo – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication,
    Media Impact
  • „Przychodzi klient do wydawcy…”, czyli jak przygotować wideo content, aby wydawca o pokochał – Magda Milewska, Video Project Director i Bartosz Węglarczyk, Redaktor Naczelny Onet, Ringier Axel Springer Polska
  • Jak wiedzę o odbiorcy przełożyć na produkt (i wideo). Case study ofeminin
    Magda Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska
  • Uwaga widza to najcenniejsza waluta. Jak ją przyciągnąć i utrzymać
    Olek Wandzel, Abstra.tv

Warsztaty:

  • Warsztat 1: Content wideo jako element media planu. Praktyczne porady
  • Warsztat 2: Krótkie treści wideo – od pomysłu do realizacji
  • Warsztat 3: Influencer Marketing – Co? Gdzie? Jak? Dlaczego?

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wstęp bezpłatny.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska