Konferencja #DIGIPHARMA 2020 decyzją organizatorów została odwołana, nowy termin zostanie podany przez organizatora.
Impact Academy to Program edukacyjny z obszaru digital marketingu dla kluczowych partnerów biznesowych Ringier Axel Springer Polska. Każdy rok akademicki stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów.
Zapraszamy na kolejne spotkanie #DIGIPHARMA 2020, podczas którego postaramy się znaleźć odpowiedź: Czy tak rzeczywiście jest? Jak skuteczniej docierać do pacjenta w sieci? Zobaczymy, jak marki z obszaru pharma radzą sobie w internecie i pokażemy perspektywę człowieka i pacjenta w kontekście sieci. Na warsztatach wspólnie zastanowimy się nad tym, jak wykorzystać wiedzę o klientach zgromadzoną w cyfrowych danych w zmieniającym się pharma marketingu.
Tematyka warsztatów:
- WARSZTAT 1: Efektywne wykorzystanie kanałów komunikacji: fakty i mity
- WARSZTAT 2: Data marketing a pharma marketing
- WARSZTAT 3: Content Marketing w erze samodiagnozy”, czyli o tym, jak taka branża jak farmacja powinna komunikować się z użytkownikami, którzy na potęgę wykorzystują internet, aby „się leczyć”
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Event zamknięty, wstęp z zaproszeniem.
Impact Seminar #DIGIPHARMA 2020 – ODWOŁANE | Data: 17-03-2020 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |