• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Seminar #KomunikacjaNatywna

30 sierpnia 2018

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Zapraszamy tym razem do Gdańska!

Wykłady:

  • Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
  • O sile chatbotów czyli gdy konwersacja jest reklamą – Dawid Pacha, Co-founder MessengerFox
  • Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Business Insider Polska
  • Native not naive. Naturalna forma kumunikacji marketingowej – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Komunikacja contentowa do różnych pokoleń. Jakie sposoby, drogi i narzędzia trafiają do osób dojrzałych, a jakie do młodych – Dorota Peretatkowicz, Business Unit Manager, Michał Kot – New Business Director, Grupa IQS

Warsztaty:

  • Reklama natywna w praktyce – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Native video – sprawdzone sposoby na komunikację z użytkownikiem – Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Projektów Video i Native, Grupa Onet-RAS Polska
  • Content Commerce, czyli jak skutecznie wykorzystać content marketing w lejku zakupowym – Maciej Patla,
    E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska
  • Klub Ekspertek: Nie tylko Maffashion. Czyja rekomendacja liczy się dziś w internecie? – Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager w segmencie Onet Lifestyle, Grupa Onet-RAS Polska

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Impact Seminar #KomunikacjaNatywna Data: 10-10-2018 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Zapraszamy tym razem do Gdańska!

Wykłady:

  • Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
  • O sile chatbotów czyli gdy konwersacja jest reklamą – Dawid Pacha, Co-founder MessengerFox
  • Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Business Insider Polska
  • Native not naive. Naturalna forma kumunikacji marketingowej – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Komunikacja contentowa do różnych pokoleń. Jakie sposoby, drogi i narzędzia trafiają do osób dojrzałych, a jakie do młodych – Dorota Peretatkowicz, Business Unit Manager, Michał Kot – New Business Director, Grupa IQS

Warsztaty:

  • Reklama natywna w praktyce – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Native video – sprawdzone sposoby na komunikację z użytkownikiem – Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Projektów Video i Native, Grupa Onet-RAS Polska
  • Content Commerce, czyli jak skutecznie wykorzystać content marketing w lejku zakupowym – Maciej Patla,
    E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska
  • Klub Ekspertek: Nie tylko Maffashion. Czyja rekomendacja liczy się dziś w internecie? – Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager w segmencie Onet Lifestyle, Grupa Onet-RAS Polska

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska