Impact Day #attention to 11 edycja jednej z naszych największych konferencji dla klientów. Już drugi raz organizujemy ją w wersji online, tym razem 30 września i 1 października w godzinach 14:00 – 17:00.
Tematem wiodący 11. edycji jest ekonomia uwagi, czyli jak zdobyć i utrzymać uwagę konsumentów w świecie, w którym o skupienie i utrzymanie uwagi coraz trudniej. Wspólnie z prelegentami z Polski i z zagranicy poszukamy odpowiedzi na takie pytania jak m.in. co jest uwagą, a co nią nie jest, co wyzwala i wzmacnia uwagę, czy uwagę można mierzyć i czy zawsze da się przewidzieć konsekwencje przyciągnięcia uwagi konsumentów.
Mamy znakomity program: 2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń i przemyśleń w tym cztery wystąpienia Keynote zagranicznych prelegentów.
Wstęp bezpłatny.
Obowiązuje rejestracja na stronie organizatora konferencji.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Impact Day #attention | Data: 30-09-2020 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |