• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Day 2 #startegy

30 sierpnia 2018

ZAPRASZAMY NA IMPACT DAY #STRATEGY
Prelegenci z Polski i ze świata opowiedzą, jaka jest rola i miejsce strategii innowacji w działaniach biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Pokażą przykłady wykorzystania innowacji do osiągania przewagi strategicznej. Powiedzą, czy i jak implementacja strategii innowacji w strategii firmy pomaga utrzymać i poprawić pozycję firmy.

W PROGRAMIE M.IN.

  • Być może treść jest królem, ale rządzi dystrybucja
  • Dlaczego jesteśmy tak skuteczni w przeszkadzaniu innowacji?
  • Najbardziej niedorzeczne zapytania od klientów i dlaczego mają one głęboki sens
  • Zoom-out strategii marki, czyli wzrost przez rozwój kompetencji organizacji
  • Agencje i domy mediowe przyszłości
  • Czy lubimy Artifitial Intelligence? Stosunek do AI różnych społeczności w Europie i w Azji
  • Podejście agile w HR – co oznacza w praktyce i jaki daje efekt
  • Zachowanie, postawa i oczekiwania klientów we współczesnym cyfrowym świecie
  • Women – Consumer – Power. Czego pragną kobiety?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Impact Day 2 #startegy Data: 25-09-2018 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

ZAPRASZAMY NA IMPACT DAY #STRATEGY
Prelegenci z Polski i ze świata opowiedzą, jaka jest rola i miejsce strategii innowacji w działaniach biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Pokażą przykłady wykorzystania innowacji do osiągania przewagi strategicznej. Powiedzą, czy i jak implementacja strategii innowacji w strategii firmy pomaga utrzymać i poprawić pozycję firmy.

W PROGRAMIE M.IN.

  • Być może treść jest królem, ale rządzi dystrybucja
  • Dlaczego jesteśmy tak skuteczni w przeszkadzaniu innowacji?
  • Najbardziej niedorzeczne zapytania od klientów i dlaczego mają one głęboki sens
  • Zoom-out strategii marki, czyli wzrost przez rozwój kompetencji organizacji
  • Agencje i domy mediowe przyszłości
  • Czy lubimy Artifitial Intelligence? Stosunek do AI różnych społeczności w Europie i w Azji
  • Podejście agile w HR – co oznacza w praktyce i jaki daje efekt
  • Zachowanie, postawa i oczekiwania klientów we współczesnym cyfrowym świecie
  • Women – Consumer – Power. Czego pragną kobiety?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska