Chcesz wiedzieć, jak wykorzystywać marketing automation, by skuteczniej realizować cele biznesowe Twojej firmy?
Podczas konferencji przedstawimy zagadnienie Marketing Automation z różnych perspektyw – począwszy od definicji, trendów i zmian, jakie niesie ze sobą Marketing Automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej.
- Pokażemy typowe i innowacyjne zastosowania, połączenie z Programmatic, zaawansowaną analityką i Big Data oraz wpływu Marketing Automation na całą organizację.
- Pokażemy konkretne, działające case`y prezentowane z udziałem marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania w wykorzystaniu Marketing Automation, skupiając się na praktyce, a nie teorii i obietnicach.
- Zależy nam by uczestnicy konferencji mieli możliwość zobaczenia szerszego kontekstu Marketing Automation. Zamiast postrzegania automatyzacji przede wszystkim przez pryzmat narzędzi, skupimy się na nadchodzącej zmianie, która wpłynie radykalnie na marketing i dotychczasowe sposoby komunikacji z klientami. Dotarcie do właściwego klienta, we właściwym momencie, z właściwym komunikatem, przez właściwy kanał komunikacji.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
IAB HowTo: Marketing Automation | Data: 27-02-2018 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |