Zapraszamy na #IABExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu – PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru już 1 grudnia o godz. 11:00.
W webinarze udział wezmą:
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director Lovemedia
dr Lukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
Adam Iwinski, CEO Poland hybrid.ai Global CEO VOX
Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Grouproup
Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
Mikolaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska
UWAGA Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska | Data: 01-12-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |