IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska
21 listopada 2022
Zapraszamy na #IABExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu – PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru już 1 grudnia o godz. 11:00.
W webinarze udział wezmą:
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director Lovemedia
dr Lukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
Zapraszamy na #IABExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu – PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru już 1 grudnia o godz. 11:00.
W webinarze udział wezmą:
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director Lovemedia
dr Lukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności