„Poradnik Programmatic 2022”

to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny.
Podczas wydarzenia eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowyc


Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ
https://bit.ly/3ENHxli

Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.
W panelu udział wezmą:

Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA

Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform

Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table

Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube

Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE,
Equativ.com

Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow

Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar
Partner technologiczny: LiveWebinar
| IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. |
Data: 09-11-2022 |
Punkty: 2 |
Przejdź do wydarzenia |
|
„Poradnik Programmatic 2022”  to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny.
Podczas wydarzenia eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowyc 
 Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
 ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ https://bit.ly/3ENHxli
 Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.
W panelu udział wezmą:
 Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA
 Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform
 Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table
 Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube
 Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE, Equativ.com
 Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow
 Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar
Partner technologiczny: LiveWebinar
|