IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny.
25 października 2022
“Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny.
Podczas wydarzenia eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowyc
Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja. ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ https://bit.ly/3ENHxli
Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.
W panelu udział wezmą:
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE, Equativ.com Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
“Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny.
Podczas wydarzenia eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowyc
Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja. ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ https://bit.ly/3ENHxli
Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.
W panelu udział wezmą:
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube Małgorzata Kmieciak, Managing Director, CEE, Equativ.com Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.