Już 9 lutego o godz. 11:00 odbędzie się IAB ExpertPanel – dyskusja z udziałem ekspertów związana z premierą drugiej edycji publikacji „Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych”.
Leksykon został opracowany przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym wydarzeniu. Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/626725828612123
Uwaga
Uczestnicy IAB ExpertPanel otrzymają Leksykon jako pierwsi
Zarejestruj się już dziś.
Na blisko 100 stronach Leksykonu szczegółowo omówione zostały tematy takie jak:
Ocena efektów kampanii w zależności od celu: budowanie świadomości, wizerunek, zaangażowanie czy działania efektywnościowe;
Narzędzia do mierzenia efektów działań komunikacji marketingowej;
Przyszłość rynku badań działań internetowych.
W trakcie panelu eksperci dyskutować będą o najistotniejszych zmianach i prognozach dotyczących rynku badań.
Wystąpią:
Powitanie: Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Prowadzący: Tomasz Wileński, CEO, iSlay, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska.
Paneliści:
Agnieszka Mikołajec, Content Marketing Manager, Polska Press Grupa
Michał Zajdel, Head of Media&Digital, Kantar Polska
Anna Rama, Platforms Deputy Director, Mindshare Polska
Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują 2 punktów recertyfikacyjnych za udział w wydarzeniu.
IAB ExpertPanel – premiera 2. edycji Leksykonu | Data: 09-02-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |