• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

IAB ExpertPanel: Attention

20 listopada 2025

Jeszcze niedawno „attention” było branżowym buzzwordem. Dziś niemal każdy marketer zna to pojęcie, a niemal połowa już korzysta z pomiaru uwagi w swoich kampaniach.

Raport IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry” to punkt zwrotny w postrzeganiu pomiaru jakościowego reklam – pokazuje, że właśnie teraz rynek przechodzi od ciekawostki do potrzeby standaryzacji.

Aż 94% uczestników badania dostrzega wpływ uważności na skuteczność działań marketingowych, a ponad 80% wskazuje na potrzebę pilnej standaryzacji tego wskaźnika. Pora wynieść standardy pomiaru uwagi na wyższy poziom, aby wreszcie zyskała realną wartość biznesową.

Raport będzie miał swoją premierę 20 listopada podczas IAB ExpertPanel.

Podczas spotkania omówimy wyniki badania i wraz z zaproszonymi ekspertami przedstawimy swoją perspektywę dotyczącą tworzenia ram metodologicznych w obszarze attention. 

Dla kogo:

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.

Kiedy?

  • 20 listopada 2025, g. 10:00 – 12:30

Gdzie?

  • STACJONARNIE, Warszawa, Centrum Prasowe PAP, ul. Bracka 6/8
IAB ExpertPanel: Attention Data: 20-11-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jeszcze niedawno „attention” było branżowym buzzwordem. Dziś niemal każdy marketer zna to pojęcie, a niemal połowa już korzysta z pomiaru uwagi w swoich kampaniach.

Raport IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry” to punkt zwrotny w postrzeganiu pomiaru jakościowego reklam – pokazuje, że właśnie teraz rynek przechodzi od ciekawostki do potrzeby standaryzacji.

Aż 94% uczestników badania dostrzega wpływ uważności na skuteczność działań marketingowych, a ponad 80% wskazuje na potrzebę pilnej standaryzacji tego wskaźnika. Pora wynieść standardy pomiaru uwagi na wyższy poziom, aby wreszcie zyskała realną wartość biznesową.

Raport będzie miał swoją premierę 20 listopada podczas IAB ExpertPanel.

Podczas spotkania omówimy wyniki badania i wraz z zaproszonymi ekspertami przedstawimy swoją perspektywę dotyczącą tworzenia ram metodologicznych w obszarze attention. 

Dla kogo:

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.

Kiedy?

  • 20 listopada 2025, g. 10:00 – 12:30

Gdzie?

  • STACJONARNIE, Warszawa, Centrum Prasowe PAP, ul. Bracka 6/8
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska