DIMAQ Voice to cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.
Przed nami szósta edycja spotkania. Tym razem zetkniemy się z aktualnymi i stale rozwijającymi się tematami – technologii VR i sztucznej inteligencji.
Agenda:
16:45 Rejestracja
17:00 dla chętnych, prezentacja Czym jest DIMAQ?
Prezentacje:
17:35 – 18:10 VR szansa czy zagrożenie – słów kilka o podróżowaniu bez wychodzenia z domu na podstawie przypadku “Polska 360”.
Technologia VR będzie niewątpliwie odgrywała coraz większą rolę w e-marketingu. W naszej prezentacji wyjaśnimy czym jest VR, co go odróżnia od AR i mixed reality, jakie są perspektywy jego rozwoju, a także pokażemy kilka ciekawych przykładów zastosowania VR w marketingu. Podzielimy się również case’m, który zrealizowałyśmy i postaramy się przybliżyć uczestnikom Dimaq Voice projekt „Polska 360” – innowacyjny nie tylko w kontekście pierwszej tego typu realizacji filmów promocyjnych w Polsce, ale również przez pryzmat wykorzystania w nim storytellingu. Wisienką na torcie będzie możliwość obejrzenia naszych filmów na goglach VR.
Poziom prezentacji dla początkujących.
Magdalena Budkiewicz, Polska Organizacja Turystyczna i Agnieszka Tomczyszyn, TplusT
18:10 – 18:20 Przerwa
18:20 – 19:20 My name is AI.
Sztuczna inteligencja to najważniejszy temat dotyczący naszej przyszłości. Dzięki tej prezentacji dowiecie się dlaczego tak jest. Postaram się też poukładać tę wiedzą w spójną kapsułę AI. Czym jest AI i jakie są jej rodzaje? Do czego jest wykorzystywana? Jak to będzie wyglądać w przyszłości?
Poziom prezentacji dla początkujących.
Łukasz Furdzik, Starcom
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 25-40 pkt
Obowiązuje rejestracja.
DIMAQ Voice #6 | Data: 10-04-2019 | Punkty: 5, 25-40 | Przejdź do wydarzenia | |