Ostatnia w tym roku, 34. edycja spotkań dla entuzjastów e-marketingu DIMAQ Voice odbędzie się 29 listopada, tradycyjnie w trybie online.
Nadchodząca, mocno technologiczna agenda obejmie trzy wystąpienia, podczas których prelegenci przybliżą temat optymalizacji technologii katalogu produktów w e-commerce, możliwości wykorzystania Computer Vision w komunikacji marketingowej i specyfikę budowania więzi między marką a odbiorcą na przykładzie Spotify. Udział jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja!
Wystąpią: Piotr Matusiak, Bluerank; Tomasz Szulkowski, mSpark; Michał Szczur, Mindshare Polska; Izabela Biedrowska-Pawlak i Grzegorz Marowski z Httpool. Wydarzenie odbędzie się 29 listopada, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar.
Zarejestruj się, aby wziąć udział: https://app.livewebinar.com/643-940-223/x/W8Jys3cP
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt lub 7 pkt
DIMAQ Voice #34 | Data: 29-11-2022 | Punkty: 5-7; 25-40 | Przejdź do wydarzenia | |