„Potencjał sportu i e-sportu w marketingu”
Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęciliśmy tematowi sportu i e-sportu?
Tradycyjne dyscypliny sportowe od lat marketerzy wykorzystują w kreowaniu emocjonalnego wizerunku swoich marek. Tymczasem już co trzeci Polak deklaruje, ze grał w gry online lub je oglądał (wg. badania Badanie Kantar Millward Brown). To olbrzymi i szybko rosnący rynek wciąż jeszcze w niewielkim stopniu zagospodarowany przez marketerów.
10 lipca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytanie jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport i poszukamy najlepszych dyscyplin dla ich marek.
Posiadacze certyfikaty mogą wziąć udział w konferencji w cenie specjalnej z 20% rabatem.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Digital Adventure vol. 4 | Data: 10-07-2019 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |