• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

DIGIHEALTH 2/2025

15 października 2025

Health marketing w czasach AI, influencerów i komunikacji 360

Będziemy mówić o koncepcji omnichannel oraz komunikacji 360, pokazując znaczenie dopasowania kanałów do grup docelowych i kompleksowego otaczania konsumenta treściami w różnych punktach kontaktu.

W ekosystemie Medonetu mamy dobrze rozeznane grupy docelowe (konsument, lekarz, decydent) i mamy do nich efektywne kanały dotarcia.

Dlaczego warto dołączyć:

  • Poznasz komunikację zsynchronizowaną, czyli spójną do różnych grup docelowych i/lub w różnych kanałach
  • Dowiesz się, jak trafić do lekarza, farmaceuty i pacjenta przez ChatGPT
  • Poznasz prawne aspekty komunikacji wyrobów medycznych w influencer marketingu i w komunikacji do profesjonalistów

Udział w seminarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

DIGIHEALTH 2/2025 Data: 28-10-2025 Punkty: 2; 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Health marketing w czasach AI, influencerów i komunikacji 360

Będziemy mówić o koncepcji omnichannel oraz komunikacji 360, pokazując znaczenie dopasowania kanałów do grup docelowych i kompleksowego otaczania konsumenta treściami w różnych punktach kontaktu.

W ekosystemie Medonetu mamy dobrze rozeznane grupy docelowe (konsument, lekarz, decydent) i mamy do nich efektywne kanały dotarcia.

Dlaczego warto dołączyć:

  • Poznasz komunikację zsynchronizowaną, czyli spójną do różnych grup docelowych i/lub w różnych kanałach
  • Dowiesz się, jak trafić do lekarza, farmaceuty i pacjenta przez ChatGPT
  • Poznasz prawne aspekty komunikacji wyrobów medycznych w influencer marketingu i w komunikacji do profesjonalistów

Udział w seminarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska