CRASH Mondays № 56: Trendy nie tylko w marketingu [KRK ONLINE]
Wróżenie z fusów, a może naukowe podstawy i bezcenne empiryczne spostrzeżenia? Czy marketer powinien zatrzymywać się tylko na trendach o marketingu? Jakie i w jaki sposób zgłębiać? A przede wszystkim: co nas czeka w 2022 roku? Przekonacie się już PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów – tematy wystąpień poznacie wkrótce:
Wróżenie z fusów, a może naukowe podstawy i bezcenne empiryczne spostrzeżenia? Czy marketer powinien zatrzymywać się tylko na trendach o marketingu? Jakie i w jaki sposób zgłębiać? A przede wszystkim: co nas czeka w 2022 roku? Przekonacie się już PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów – tematy wystąpień poznacie wkrótce:
Martyna Tarnawska
Kamil Bolek
Ewelina Podrez-Siama
Krzysztof Marzec
KONIECZNIE ZAREJESTRUJ SIĘ ABY OTRZYMAĆ PREZENTACJE PRELEGENTÓW.
Kamil Bolek
Ewelina Podrez-Siama
Krzysztof Marzec
KONIECZNIE ZAREJESTRUJ SIĘ ABY OTRZYMAĆ PREZENTACJE PRELEGENTÓW.
CRASH Mondays № 56: Trendy nie tylko w marketingu [KRK ONLINE] | Data: 17-01-2022 | Punkty: 5 | Przejdź do wydarzenia | |