CRASH Mondays № 56: Trendy nie tylko w marketingu [KRK ONLINE]
13 stycznia 2022
CRASH Mondays № 56: Trendy nie tylko w marketingu [KRK ONLINE]
Wróżenie z fusów, a może naukowe podstawy i bezcenne empiryczne spostrzeżenia? Czy marketer powinien zatrzymywać się tylko na trendach o marketingu? Jakie i w jaki sposób zgłębiać? A przede wszystkim: co nas czeka w 2022 roku? Przekonacie się już PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów – tematy wystąpień poznacie wkrótce:
Martyna Tarnawska Kamil Bolek Ewelina Podrez-Siama Krzysztof Marzec KONIECZNIE ZAREJESTRUJ SIĘ ABY OTRZYMAĆ PREZENTACJE PRELEGENTÓW.
CRASH Mondays № 56: Trendy nie tylko w marketingu [KRK ONLINE]
Wróżenie z fusów, a może naukowe podstawy i bezcenne empiryczne spostrzeżenia? Czy marketer powinien zatrzymywać się tylko na trendach o marketingu? Jakie i w jaki sposób zgłębiać? A przede wszystkim: co nas czeka w 2022 roku? Przekonacie się już PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów – tematy wystąpień poznacie wkrótce:
Martyna Tarnawska Kamil Bolek Ewelina Podrez-Siama Krzysztof Marzec KONIECZNIE ZAREJESTRUJ SIĘ ABY OTRZYMAĆ PREZENTACJE PRELEGENTÓW.