• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Blueffect 2023: NO COOKIES, no crAI

14 września 2023

Blueffect to cykliczny kongres poświęcony najnowszym trendom w marketingu internetowym organizowany przez agencję Bluerank.

Kiedy reklama w digitalu odchodzi od pozyskiwania danych z zewnętrznych źródeł w kierunku podejścia opartego na prywatności, inwestowanie we własne dane jest strategią, która może pomóc marketerom zyskać przewagę.

Dane first-party są unikalne dla firm, a używane w odpowiedni sposób pomagają budować bezpośrednie relacje z klientami i przede wszystkim zwiększać skuteczność reklam. Z drugiej strony do świata digital marketing z impetem wkroczyła sztuczna inteligencja.

Celem konferencji jest zaprezentowanie najnowszych trendów, strategii i narzędzi, które pomogą uczestnikom wykorzystać w pełni Customer Journey w 2023 roku oraz możliwości płatnych kampanii reklamowych w ekosystemie Google, korzystając z zaawansowanych technologii z zakresu analityki danych, prywatności oraz sztucznej inteligencji.

Na scenie pojawią się eksperci technologiczni oraz przedstawiciele marek, z którymi na co dzień pracujemy. Nie zabraknie networkingu.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Blueffect 2023: NO COOKIES, no crAI Data: 11-10-2023 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Blueffect to cykliczny kongres poświęcony najnowszym trendom w marketingu internetowym organizowany przez agencję Bluerank.

Kiedy reklama w digitalu odchodzi od pozyskiwania danych z zewnętrznych źródeł w kierunku podejścia opartego na prywatności, inwestowanie we własne dane jest strategią, która może pomóc marketerom zyskać przewagę.

Dane first-party są unikalne dla firm, a używane w odpowiedni sposób pomagają budować bezpośrednie relacje z klientami i przede wszystkim zwiększać skuteczność reklam. Z drugiej strony do świata digital marketing z impetem wkroczyła sztuczna inteligencja.

Celem konferencji jest zaprezentowanie najnowszych trendów, strategii i narzędzi, które pomogą uczestnikom wykorzystać w pełni Customer Journey w 2023 roku oraz możliwości płatnych kampanii reklamowych w ekosystemie Google, korzystając z zaawansowanych technologii z zakresu analityki danych, prywatności oraz sztucznej inteligencji.

Na scenie pojawią się eksperci technologiczni oraz przedstawiciele marek, z którymi na co dzień pracujemy. Nie zabraknie networkingu.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska