Zapraszamy do udziału w konferencji Adform FLOW Summit, podczas której od 8 lat poruszamy najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.
„Stabilne rozwiązania na niepewne czasy” – to tegoroczny temat przewodni. Niepewne czasy, ale stabilne rozwiązania. Czy mogą być punktem oparcia dla uczestników rynku i czy pozwolą przetrwać? Na te i inne pytania postaramy się wspólnie znaleźć odpowiedzi. Przedstawimy najnowsze rynkowe trendy, wizję świata bez cookies oraz jak rysuje się przyszłość naszej branży. Poznamy nowe kanały przychodów dla retail’erów i możliwości komunikacji dla marek. Podzielimy się spostrzeżeniami na temat tego, co z punktu branży reklamowej było najważniejsze w 2022 roku oraz jakie trendy i wyzwania przyniesie 2023 rok.
Prowadzącymi będą Marta Macke, Founder & CEO Shortlist Consulting & CMO SUMMIT, która od wielu lat z zaangażowaniem edukuje i inspiruje branżę marketingową oraz Bartosz Malinowski, Regional President, CEE, APAC & MEA w Adform.
Gościem specjalnym będzie Maciej Samcik, dziennikarz i twórca bloga Subiektywnie o finansach, czyli jednego z największych serwisów pomagających konsumentom w rozwiązywaniu ich problemów finansowych. Jeśli szukasz wiedzy i inspiracji, nie może Cię zabraknąć podczas tegorocznego Adform FLOW Summit! Konferencja w wersji hybrydowej.
Jeśli nie możesz dołączyć do nas stacjonarnie, zapraszamy przed ekrany.
Do zobaczenia 12 października!
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Adform Flow Summit | Data: 12-10-2022 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |