Weź udział w pierwszej całodziennej konferencji IAB Polska skierowanej do marketerów i pracowników agencji (strategów, mediowców) zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek:
- szczególnie w kategoriach FMCG (napoje, przekąski, energetyki),
- producentów sprzętu technologicznego
- operatorów telekomunikacyjnych.
Dowiesz się, czym jest esport i kim są jego fani, jak budować strategię marketingu esportowego i jak mierzyć wartość esportu. Poznasz zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Pokażemy, jak zorganizowaać event dla e-graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
#4 IAB HowTo: play esports & gaming marketing | Data: 06-12-2017 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |