22 maja w warszawskich Przestrzeniach Bruna odbędzie się kolejna edycja popularnego, bezpłatnego wydarzenia MEETUP 404 – tym razem poświęcona wyzwaniom i dobrym praktykom marketingowym w sektorze publicznym i NGOs. Podczas konferencji, prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w realizacji kampanii dla instytucji rządowych, samorządowych oraz organizacji pozarządowych.

Tematyka wystąpień będzie skupiać się m.in. na: rozpisywaniu i realizacji przetargów publicznych, różnicach między pomysłami agencji a rzeczywistością fundacji, prowadzeniu kampanii dla administracji i NGO.

MEETUP 404 to inicjatywa, która zrodziła się w środowisku SEO, ale szybko rozszerzyła formułę o tematy szeroko związane z digitalem. W poprzednich edycjach poruszano m.in. tematykę sztucznej inteligencji (z udziałem Microsoft i Ministerstwa Cyfryzacji), content creation (z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Tomasza Palaka, Kamy Kotowskiej czy Daniela Przygody) oraz marketingu biznesowego (z udziałem Plente i Rafała Szymańskiego).

Wydarzenie skierowane jest do osób pracujących m.in. w działach marketingu fundacji, ministerstw, uczelni wyższych, urzędów miejskich, centralnych oraz organizacji pozarządowych. Organizatorzy zapraszają także marketerów, managerów, agencje kreatywne, domy mediowe i wszystkich zainteresowanych marketingiem w tych obszarach.

Panel dyskusyjny: Marketingowe wyzwania w sektorze publicznym poprowadzi dr Bartłomiej Machnik – prowadzący program „Twój Branding” w Biznes 24, ekspert w zakresie budowania marki osobistej i wykładowca akademicki.

Wśród prelegentów i panelistów znajdują się eksperci, tacy jak:

– Olga Junkuszew (ZHP)

– Jacek Pawlak (tenpawlak & co.)

– Anna Przyłuska-Kwiatkowska (Stołeczne Biuro Turystyki)

– Marta Kobińska (Create the Flow)

– Cezary Dudek (Nextbike Polska)

– Jacek Dziura (NASK)

– Szymon Grzybczyk (Fundacja Maraton Warszawski)

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Uczestnik otrzymuje 10 punktów recertyfikacyjnych, a prelegent 40 punktów.